تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 - 13:50
کد خبر : 1338

شاخص بورس ۹۱ واحد رشد کرد

شاخص بورس ۹۱ واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۹۱ واحد رشد کرد. به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۶۳۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۷۷۸میلیارد تومان در ۶۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۹۱واحدی در ارتفاع ۹۵هزار و ۲۲۷واحد قرار گرفت. بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۹۱ واحد رشد کرد.

به گزارش تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۶۳۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۷۷۸میلیارد تومان در ۶۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۹۱واحدی در ارتفاع ۹۵هزار و ۲۲۷واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان و پتروشیمی مبین شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ایران خودرو، پالایش نفت تبریز و پارس خودرو با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۲۸واحد، آزاد شناور ۴۲واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۶۱و ۲۱۱واحد رشد و شاخص‌های کل (هموزن) و قیمت (هموزن) هم ۲ و یک واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۰۶میلیون ورقه به‌ارزش ۲۶۳میلیارد تومان در ۳۰هزار نوبت، آیفکس ۲.۷ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۱۰۷واحد قرار گرفت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.