تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1397 - 13:47
کد خبر : 2891

شاخص بورس به ارتفاع ۱۰۹ هزار واحد رسید

شاخص بورس به ارتفاع ۱۰۹ هزار واحد رسید

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۵۲۸واحد دیگر رشد کرد و به ارتفاع ۱۰۹هزار واحد رسید. به گزارش  تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۶۲۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵۰۴میلیارد تومان در ۱۰۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۵۲۸واحدی در ارتفاع تاریخی ۱۰۹ هزار و ۴۰۱واحد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۵۲۸واحد دیگر رشد کرد و به ارتفاع ۱۰۹هزار واحد رسید.

به گزارش  تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۱۶۲۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵۰۴میلیارد تومان در ۱۰۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۵۲۸واحدی در ارتفاع تاریخی ۱۰۹ هزار و ۴۰۱واحد قرار گرفت.

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی شازند و پتروشیمی جم شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری غدیر و گسترش نفت و گاز پارسیان با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۶۱واحد، کل (هموزن) ۱۸۳واحد، قیمت (هموزن) ۱۳۲واحد، آزاد شناور ۴۷۲واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۳۴۵ و ۱۲۸۳واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۵۵۹میلیون ورقه به‌ارزش ۲۱۷میلیارد تومان در ۵۱هزار نوبت، آیفکس ۱۶.۶ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۲۵۸واحد قرار گرفت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.