تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 16:59
کد خبر : 31957

خودروی تارا می تواند بسیاری از انتظارات مردم را مرتفع کند

خودروی تارا می تواند بسیاری از انتظارات مردم را مرتفع کند

محمود دودانگه با بیان اینکه خودروی تارا محصولی است که می‌تواند بخش قابل توجهی از انتظارات مردم را برآورده کند، گفت: این خودرو با برخوداری از ویژگی ها و امکانات جدید می تواند به نیازهایی که مصرف کنندگان از یک خودروی داخلی قابل رقابت با خودروهای هم رده خارجی دارد را مرتفع کرده و جایگاه ویژه ای در میان

محمود دودانگه با بیان اینکه خودروی تارا محصولی است که می‌تواند بخش قابل توجهی از انتظارات مردم را برآورده کند، گفت: این خودرو با برخوداری از ویژگی ها و امکانات جدید می تواند به نیازهایی که مصرف کنندگان از یک خودروی داخلی قابل رقابت با خودروهای هم رده خارجی دارد را مرتفع کرده و جایگاه ویژه ای در میان مشتریان کسب کند.البته توان و ظرفیت صنعت خودروسازی کشور بسیار بالا است و امکان طراحی و تولید خودروهایی با استانداردهای بالاتر و قابل رقابت تر با خودروهای خارجی وجود داشته و امید است این مسیر با قوت، پیگیری و نهادینه شود.

وی صنعت خودروسازی کشور را صنعتی بسیار مهم، استراتژیک و سرمایه ای بزرگ برای کشور خواند و افزود: هرچند این صنعت هنوز به دلیل وجود برخی مسائل که عمدتا به فضای کسب و کار بازمی گردد، جای رشد دارد، اما همواره باید از این سرمایه عظیم ملی حمایت و با نگاهی استراتژیک به آن نگریست و این رویکرد را در تمام برنامه ریزی ها و سیاست های کلان مد نظر قرار داد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه این سرمایه عظیم می تواند پیشران و موتور محرک اقتصاد کشور باشد، اظهار کرد: با توجه به تاثیرگذاری صنعت خودروسازی در زنجیره های مختلف صنعتی کشور و اشتغالزایی که ایجاد می کند، باید برای حمایت هدفمند از این صنعت و توانمند سازی آن در جهت بالندگی هرچه بیشتر تلاش کرد.

وی با بیان اینکه مردم از صنعت خودروسازی انتظار تولید محصولاتی با کیفیت و رقابتی و در تراز خودروهای روز دنیا دارند، عنوان کرد: خودرویی که بتواند در سطح جهانی برای صنعت کشور ایجاد هویت کند، انتظار همه ذینفعان صنعت خودرو است. در همین راستا خودروی تارا محصولی است که می‌تواند شروع خوبی در این راستا بوده و نشان می‌دهد که این صنعت توانمندی، دانش، تخصص و تجربه این مهم را داشته و دارد و می‌تواند هم پای شرکت‌های خارجی محصولات رقابتی تولید کند. بنابراین می توان ادعا کرد صنعت خودروی کشور امکان برآورده کردن انتظارات و رسیدن به استاندارد های جهانی را دارد.

این کارشناس اقتصادی هم چنین برآورده ساختن مطالبات و انتظارات ذینفعان را در گرو مدیریت و سیاستگذاری مناسب، توسعه و بهبود فضای کسب و کار و خارج کردن حواشی از صنعت خودروسازی کشور دانست و تاکید کرد: خودروسازان باید بتوانند بدون نگرانی از ورورد خودروهای خارجی، فعالیت های توسعه ای خود را پیش ببرند. ضمن اینکه بسیاری از مردم نیز ترجیح می دهند در صورت وجود خودروی قابل رقابت داخلی به جای خرید خودروی خارجی، از خودروی ملی با کیفیت استفاده کنند.

وی ابراز امیداوری کرد صنعت خودروسازی کشور و به ویژه بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه، بتواند بازار منطقه را از دانش، تخصص و محصولات خود بهره مند ساخته و برند خود را در سطح بین المللی گسترش دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.