تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1397 - 12:35
کد خبر : 2830
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جلوی قاچاق پوشاک به کشور گرفته شود بسته هستند

جلوی قاچاق پوشاک به کشور گرفته شود

جلوی قاچاق پوشاک به کشور گرفته شود

عزیز اکبریان روز پنجشنبه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل با بیان اینکه عمده قاچاق در کشور مربوط به پوشاک است، افزود: صنعت نساجی کشور بر اثر قاچاق پوشاک دچار آسیب جدی شده و به هر نحوی باید با این پدیده خطرناک مقابله شود. به گزارش تجارت‌نیوز، وی

عزیز اکبریان روز پنجشنبه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل با بیان اینکه عمده قاچاق در کشور مربوط به پوشاک است، افزود: صنعت نساجی کشور بر اثر قاچاق پوشاک دچار آسیب جدی شده و به هر نحوی باید با این پدیده خطرناک مقابله شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز بحث قاچاق پوشاک را پیگیر بوده و برای این منظور کارگروهی نیز تشکیل داده است.

اکبریان همچنین درباره نوسانات قیمت ارز گفت: با قوه قهریه نمی توان قیمت ارز را کنترل کرد، باید اجازه داد تا صرافی‌ها کار خود را پیش برده و دولت هم بر بازار نظارت کرده و در صورت نیاز ارز مورد نیاز را نیز تامین کند.

وی اضافه کرد: نظارت و کنترل بر بازار ارز باید دقیق بوده و دولت برای جلوگیری از بروز مشکلات ارز تخصیصی خود را رصد کند.
اکبریان درباره مشوق‌های صادراتی نیز گفت: مجلس شورای اسلامی ۱۵ هزار میلیارد ریال برای ارائه مشوق های صادراتی و ۵۰ هزار میلیارد ریال از بابت هدفمندی یارانه‌ها برای کمک به تولید اختصاص داده و این مهم در رونق اقتصادی کشور موثر بوده است.

وی با بیان اینکه اصلاحاتی در قانون رفع موانع تولید انجام و بزودی در صحن مجلس ارائه خواهد شد، اضافه کرد: قانون مالیات ارزش افزوده نیز در مجلس اصلاح شده و تا ۲ماه آینده به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه معاونان وزارتخانه صنایع ، معادن و تجارت برای بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات بخش صنعت به استان اردبیل سفر کرده‌اند.

این هیات در ۲ روز گذشته در شهرستان‌های مختلف استان از واحدهای صنعتی بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفته اند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.