تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1397 - 15:15
کد خبر : 6697

ثبت یک رکورد عجیب در سایت سایپا

ثبت یک رکورد عجیب در سایت سایپا

در حالی پیش فروش ۵۰ هزار محصول سایپا از ساعت ۱۰ صبح دیروز شروع شد که طی ۲۴ ساعت بیش از ۷۵ میلیون مراجعه به سایت فروش این شرکت شده است. به گزارش مشرق، پیش فروش برخی محصولات سایپا که از ساعت ۱۰ صبح دیروز شروع شده بود، همچنان ادامه دارد ولی فروش محصولات سواری

در حالی پیش فروش ۵۰ هزار محصول سایپا از ساعت ۱۰ صبح دیروز شروع شد که طی ۲۴ ساعت بیش از ۷۵ میلیون مراجعه به سایت فروش این شرکت شده است.

به گزارش مشرق، پیش فروش برخی محصولات سایپا که از ساعت ۱۰ صبح دیروز شروع شده بود، همچنان ادامه دارد ولی فروش محصولات سواری به اتمام رسیده و فقط وانت باقی مانده است که فروش باقی مانده محصولات هم احتمالا تا ساعتی دیگر به اتمام می رسد.

بر اساس گزارش های رسیده، از ساعت ۱۰ صبح دیروز تا ۹ صبج امروز بیش از ۷۵ میلیون و ۱۸۷ هزار مراجعه به سایت فروش شرکت خودروسازی سایپا شده است و برای خرید ۵۰ هزار خودرو بیش از یک میلیون و ۸۸۸ هزار نفر هم تلاش برای ثبت نام کردند که تا این ساعت ۴۸ هزار نفر موفق به خرید شدند.

تا این ساعت، ظرفیت فروش خودروهای ایکس۱۰۰ شامل سایپا ۱۳۱ و ۱۳۲ و همچنین ایکس۲۰۰ شامل تیبا، تیبا۲ و ساینا به اتمام رسیده و تنها محصولات وانت سایپا۱۵۱ و وانت نیسان باقی مانده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.