تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 10:27
کد خبر : 4671
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تولید ۲۰ مگاواتی برق خورشیدی تا سال ۱۴۰۰ بسته هستند

تولید ۲۰ مگاواتی برق خورشیدی تا سال ۱۴۰۰

تولید ۲۰ مگاواتی برق خورشیدی تا سال ۱۴۰۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: با توجه به نیاز شهرک‌های صنعتی به انرژی‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در دو شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه در ورامین قرار است برق این شهرک‌ها بر اساس تفاهم‌نامه از طریق انرژی خورشیدی تأمین شود. نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: با توجه به نیاز شهرک‌های صنعتی به انرژی‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در دو شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه در ورامین قرار است برق این شهرک‌ها بر اساس تفاهم‌نامه از طریق انرژی خورشیدی تأمین شود.

نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به انجام اقدامات تهیه برنامه ششم توسعه در استان تهران گفت: براساس این برنامه تکالیف هریک از دستگاه‌ها تا پایان سال ١۴٠٠ مشخص شده است.

وی به تهیه سند آمایش استان نیز اشاره کرد و افزود: ظرفیت استان براساس این سند در بخش‌های مختلف مشخص شده است.رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: در حال حاضر در جلسات شهرستانی با حضور فرماندار، روسای دستگاه‌های استانی و شهرستانی سند برنامه توسعه ششم با رویکرد عملیاتی و برش شهرستانی در حال تنظیم است.

وی ادامه داد: پس از ۱۶ شهرستان یک سند راهبردی عملیاتی شهرستانی برای سند توسعه تهیه می‌شود که مصوب است و تحت نظارت اجرایی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات قرار می‌گیرد و امکان تخطی دستگاه‌ها در آن وجود ندارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه سخنانش با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش انرژی‌های خورشیدی و تجدید پذیر عنوان کرد: با توجه به نیاز شهرک‌های صنعتی به این انرژی ها، در دو شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه در ورامین قرار است برق شهرک‌ها براساس تفاهم نامه از این طریق تأمین شود و قرار است تا سال ۱۴۰۰ حداقل ۲۰ مگاوات برق در این حوزه از طریق این دو شبکه تولید شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.