تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تیر 1397 - 10:53
کد خبر : 4106

تحویل سکه های پیش فروش سه ماهه آغاز شد

تحویل سکه های پیش فروش سه ماهه آغاز شد

تحویل سکه های پیش فروش شده با موعد سه ماهه از امروز (سه شنبه) در شعب بانک ملی شروع شد. به گزارش روز سه شنبه ایرنا از تارنمای بانک ملی ایران، افرادی که از ۲۶ فروردین ماه سکه بهار آزادی با سررسید سه ماهه را پیش خرید کرده اند از امروز می توانند سکه های

تحویل سکه های پیش فروش شده با موعد سه ماهه از امروز (سه شنبه) در شعب بانک ملی شروع شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از تارنمای بانک ملی ایران، افرادی که از ۲۶ فروردین ماه سکه بهار آزادی با سررسید سه ماهه را پیش خرید کرده اند از امروز می توانند سکه های خود را دریافت کنند.

بر این اساس سکه ها در همان شعبه ای که عملیات پیش خرید در آن انجام شده، تحویل خواهد شد.

مراجعه کنندگان باید هنگام حضور در شعبه، کارت ملی به همراه اسناد پیش خرید سکه را به همراه داشته باشند.

طرح پیش فروش سکه که بانک مرکزی از بهمن ماه پارسال در سه مرحله اجرا کرد، در مجموع موجب شد تا هفت میلیون و ۶۰۰ هزار سکه تا اواسط اردیبهشت ماه پیش فروش شود.

براساس این طرح بیش از ۱۰۰ هزار نفر اقدام به پیش خرید سکه کردند که تاکنون افزون بر ۸۰۰ هزار سکه آن توزیع شده و قرار است در تیر و مردادماه نیز حدود یک میلیون سکه نیز روانه بازار شود. همچنین دارندگان بیش از ۲۰ هزار سکه که سررسید آن گذشته است، مراجعه ای برای دریافت سکه های خود نداشتند.به گزارش ایرنا، پس از اجرای برنامه یکسان سازی ارز از سوی دولت از شامگاه بیستم فروردین، بانک مرکزی پیش فروش سکه در سررسیدهای یک ماهه، سه ماهه، ۶ ماهه، ۹ ماهه، یکساله، ۱۸ ماهه و ۲ ساله را کلید زد که در سه هفته گذشته پیش فروش در سررسیدهای یک ماهه، سه ماهه و ۶ ماهه متوقف شده بود.

پیش فروش سکه تمام در سررسید یک ماهه یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان، سه ماهه یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، ۶ ماهه یک میلیون و ۴۷۵ هزار تومان، ۹ ماهه یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان و یک ساله یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در شعب بانک ملی ایران انجام می شود؛ قیمت سکه برای سررسید ۱۸ ماه یک میلیون و ۲۴۵ هزار تومان و سررسید ۲ ساله یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان تعیین شده بود.

اکنون با رسیدن زمان عرضه سکه ها، در روزهای اخیر بازار آزاد طلا و سکه در تهران تحت تاثیر آن قرار گرفته و کاهش نسبی مواجه شده است به طوری که دیروز (دوشنبه) در بازار آزاد۳۵ هزار تومان کاهش یافت و به ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.