تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1397 - 10:48
کد خبر : 3201

ایران جزو کشورهای صادرکننده بنزین می‌شود

ایران جزو کشورهای صادرکننده بنزین می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در فرودگاه بندرعباس گفت، بسیار خوشحال است که بار دیگر به استان هرمزگان سفر می‌کند. به گزارش تجارت‌نیوز، وی ضمن عرض سلام به هرمزگانی‌های خونگرم، ولایتمدار و حافظان خلیج‌فارس و تنگه هرمز افزود: برای افتتاح مرحله دوم پالایشگاه معیانات گازی ستاره خلیج‌فارس به این استان آمده است. روحانی با بیان اینکه با

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در فرودگاه بندرعباس گفت، بسیار خوشحال است که بار دیگر به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی ضمن عرض سلام به هرمزگانی‌های خونگرم، ولایتمدار و حافظان خلیج‌فارس و تنگه هرمز افزود: برای افتتاح مرحله دوم پالایشگاه معیانات گازی ستاره خلیج‌فارس به این استان آمده است.

روحانی با بیان اینکه با بهره‌برداری از مرحله دوم این پالایشگاه ایران جزو کشورهای صادرکننده بنزین می‌شود، تصریح کرد: ساخت پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس که بزرگ‌ترین پالایشگاه جهان است کاری بزرگ و ارزشمند است که با همکاری و همدلی میسر شد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه توسعه هرمزگان در دستور کار دولت است، خاطرنشان کرد: قرار است در این سفر و مراسم افتتاح، درباره آغاز ساخت مرحله سوم پالایشگاه معیانات گازی ستاره خلیج‌فارس هم با مسئولان مربوط گفت‌وگو کند.

وی دقایقی پیش فرودگاه بندرعباس را به مقصد پالایشگاه معیانات گازی ستاره خلیج‌فارس ترک کرد. بهره‌برداری از مرحله دوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس مهم‌ترین برنامه سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.