تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 18:01
کد خبر : 32074

اکسو گیگا بایک؛ معرفی نخستین دوچرخه گیمینگ جهان! (+عکس)

اکسو گیگا بایک؛ معرفی نخستین دوچرخه گیمینگ جهان! (+عکس)
این دوچرخه گیمینگ به نام اکسو گیگا بایک دارای سخت افزار رایانه ای پیشرفته، از جمله کارت گرافیک جی‌فورس آرتی‌اکس 3070، مادربرد گیگابایت زد590آی آئروس اولترا و پردازنده اینتل آی5-11600کی است.

جیب نیوز-فروشگاه روسی Mactepckar Yolenzo طی پروژه ای جالب توجه یک دوچرخه مینی راکر بی‌ام‌اکس را به یک دوچرخه گیمینگ واقعی تبدیل کرده است. در تولید این محصول شرکت های گیگابایت (آئروس)، رد بول، و اینتل همکاری داشته اند.

این دوچرخه گیمینگ به نام “اکسو گیگا بایک” دارای سخت افزار رایانه ای پیشرفته، از جمله کارت گرافیک جی‌فورس آرتی‌اکس ۳۰۷۰، مادربرد گیگابایت زد۵۹۰آی آئروس اولترا و پردازنده اینتل آی۵-۱۱۶۰۰کی است. چنین ترکیبی موجب شده تا این دوچرخه گیمینگ وسیله نقلیه ای ایده‌آل برای خوره های بازی های رایانه ای باشد که به انجام حرکات نمایشی با دوچرخه های بی‌ام‌اکس نیز علاقه دارند.

اکسو گیگا بایک؛ ملاقات با نخستین دوچرخه گیمینگ جهان

سخت افزار رایانه ای که روی دوچرخه گیمینگ اکسو گیگا بایک نصب شده است در انجام حرکات نمایشی مانند چرخاندن ۹۰ درجه فرمان یا پدال زدن سریع مشکلی ایجاد نمی کند.

اکسو گیگا بایک؛ ملاقات با نخستین دوچرخه گیمینگ جهان

این دوچرخه گیمینگ دارای یک سامانه خنک کننده با آب است که می تواند دمای سخت افزار رایانه ای آن را هنگام انجام بازی هایی با گرافیک بالا به خوبی کنترل کند. از دیگر مشخصات اکسو گیگا بایک می توان به ۳۲ گیگابایت حافظه رم آئروس آرجی‌بی با فرکانس ۳۷۳۳ مگاهرتز و حافظه ۲ ترابایتی اس‌اس‌دی آئروس اشاره کرد. امکان اتصال این دوچرخه گیمینگ به نمایشگرهای مختلف و آغاز بازی با تنظیمات گرافیکی بالا فراهم شده است.

اکسو گیگا بایک؛ ملاقات با نخستین دوچرخه گیمینگ جهان

این دوچرخه گیمینگ روشی کاملا جدید برای حمل تجهیزات بازی های رایانه ای به همراه خود را ارائه کرده است. البته احتمالا دوست ندارید که چنین سخت افزار رایانه ای گران قیمتی را با انجام حرکات نمایشی عجیب یا زمانی که ابرها آسمان را تیره کرده و احتمال بارش باران وجود دارد، در معرض خطر قرار دهید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.