تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 13:40
کد خبر : 18665

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا (۹۸/۰۶/۱۶)

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا (۹۸/۰۶/۱۶)

امروز قیمت‌ها افت محسوسی را تجربه کردند و دلار در بازار تهران با کاهش نرخ به ۱۱،۴۴۰ (یازده هزار و چهارصد و چهل ) تومان رسید.

قیمت‌ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز خلاف روند روزهای گذشته خود، سیر نزولی را در پیش گرفتند و پایین آمدند.

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش نرخ روبه‌رو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱،۵۲۳ (یک هزار و پانصد و بیست و سه) تومان رسیده بود، امروز – شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۰۷ سپتامبر ۲۰۱۹ – با کاهش ۱.۰۶ درصدی به ۱،۵۰۷ (یک هزار و پانصد و هفت ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۱۲،۸۰۰ (چهارصد و دوازده هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با کاهش ۰.۳۲ درصدی، از ۵۵۲،۲۰۰ (پانصد و پنجاه و دو هزار و دویست ) تومان به ۵۵۰،۴۰۰ (پانصد و پنجاه هزار و چهارصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۶۰۰۰ تومان کاهش، ۱،۷۸۸،۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و هشتاد و هشت هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت نرخ روبه‌رو بوده است، سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۴،۰۸۴،۰۰۰ (چهار میلیون و هشتاد و چهار هزار) تومان رسیده بود، امروز – شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۰۷ سپتامبر ۲۰۱۹ – با کاهش ۰.۲۴ درصدی به ۴،۰۷۴،۰۰۰ (چهار میلیون و هفتاد و چهار هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴،۱۲۰،۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۴،۱۰۹،۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و نه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۲۱ درصدی داشته است.

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز با کاهش ۰.۳۸ درصدی، از ۱،۳۱۴،۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و چهارده هزار) تومان به ۱،۳۰۹،۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و نه هزار) تومان رسید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.