تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 15:49
کد خبر : 9473

حذف کالای خارجی باید به یک الگو تبدیل شود

حذف کالای خارجی باید به یک الگو تبدیل شود

پیروزبخت با بیان اینکه حذف کالای خارجی باید به یک الگو تبدیل شود،گفت: استفاده از طرح های گرافیکی با مبنای آثار تخریب پذیری کالای خارجی بر بازار داخلی مشوقی برای استفاده از کالای ملی است. منیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد در افتتاحیه نمایشگاه گرافیک و کارتون که امروز ۵ آذر ماه در باغ موزه

پیروزبخت با بیان اینکه حذف کالای خارجی باید به یک الگو تبدیل شود،گفت: استفاده از طرح های گرافیکی با مبنای آثار تخریب پذیری کالای خارجی بر بازار داخلی مشوقی برای استفاده از کالای ملی است.

منیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد در افتتاحیه نمایشگاه گرافیک و کارتون که امروز ۵ آذر ماه در باغ موزه قصر برگزار شد با خرسندی از مشارکت جوانان در ایجاد طرح های مطلوب و مرتبط با شعار سال حمایت از تولید کالای ایرانی، اظهار کرد: جوانان ایرانی با ایجاد طرح های خلاقانه در قالب نقاشی ،کارهای گرافیکی و کارتون توانسته اند مفهوم شعار سال را به طور کلی به مخاطب انتقال دهند.

وی افزود : هدف از این طرح ها که تمام مفاهیم استفاده از کالای استاندارد ایرانی در آن گنجانده شده است جذب مخاطب بصورت کاربردی است.به طور مثال در شروع بازی های آسیای با ایجاد طراحی گرافیگی در خصوص ورود کالای استاندارد ایرانی به زمین فوتبال و در تبع آن خروج کالای خارجی توانستیم توجه رسانه های خارجی را به خود جلب کنیم.

رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد: اهداف شعارگونه در سال های اخیر تخریب های فراوانی را در صنعت کشور گذاشته است. با ایجاد این نمایشگاه ها و استفاده از نبوغ جوانان کشورمان توانایی آن را داریم که به راحتی این مفاهیم را به مردم انتقال دهیم و جهت گیری شعار گونه را به کاربردی تغییر دهیم .

وی با اشاره به اینکه استفاده نکردن از کالای خارجی باید به یک الگو تبدیل شود گفت : استفاده از طرح ها گرافیکی با مبنای آثار تخریب پذیری استفاده از کالای خارجی بر بازار داخلی می تواند مشوقی برای استفاده از کالای استاندارد ملی باشد. این موضوع پس از مدتی باعث الگو سازی در جامعه می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.