تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 - 12:34
کد خبر : 9368

افزایش خودسرانه ۲۰ درصدی نان لواش

افزایش خودسرانه ۲۰ درصدی نان لواش

در حالی که اتحادیه نانوایان هر گونه افزایش قیمت نان را تکذیب می کند، برخی از نانوایان سطح شهر تهران در سایه عدم نظارت، خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نان کرده‌اند. به گزارش فارس، علیرغم اینکه هنوز هیچ مجوزی برای افزایش قیمت نان به نانوایان داده نشده است، برخی از نانوایان سطح شهر تهران در

در حالی که اتحادیه نانوایان هر گونه افزایش قیمت نان را تکذیب می کند، برخی از نانوایان سطح شهر تهران در سایه عدم نظارت، خودسرانه اقدام به افزایش قیمت نان کرده‌اند.

به گزارش فارس، علیرغم اینکه هنوز هیچ مجوزی برای افزایش قیمت نان به نانوایان داده نشده است، برخی از نانوایان سطح شهر تهران در حرکتی خودسرانه و در سایه عدم نظارت، اقدام به افزایش قیمت نان کرده‌اند.

مشاهده عینی خبرنگار فارس حاکی از این است که برخی از نانوایی‌های قیمت نان لواش را از ۲۱۰ تومان به ۲۵۰ تومان افزایش داده‌اند، در حالی که وقتی از نانوا پرسیده، این واحد نانوایی آرد دولتی دریافت می‌کرده و نانوایی آزادپز با آرد نرخ آزاد نبوده است.

ادعای این نانوایان برای افزایش قیمت نان این بود که قیمت آرد گران شده است و دیگر با قیمت قبلی پخت نان برای آنها صرف ندارد.

افزایش قیمت نان بدون هیچ تغییری در کیفیت یا اندازه نان صورت می‌گیرد. برخی نانوائیها هم با افزودن اندکی کنجد به نان بربری یا سنگک آن را با نرخ ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان بیشتر می‌فروشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.