تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 13:46
کد خبر : 9200
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آخرین تحولات بازار میوه و صیفی/ قیمت موز کاهش یافت بسته هستند

آخرین تحولات بازار میوه و صیفی/ قیمت موز کاهش یافت

آخرین تحولات بازار میوه و صیفی/ قیمت موز کاهش یافت

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: قیمت اقلامی نظیر موز و سیب زمینی نسبت به هفته اخیر در بازار ۲ هزار تومان کاهش یافته است. اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تحولات بازار میوه و صیفی اظهار کرد: قیمت اقلامی نظیر موز وسیب زمینی

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: قیمت اقلامی نظیر موز و سیب زمینی نسبت به هفته اخیر در بازار ۲ هزار تومان کاهش یافته است.

اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تحولات بازار میوه و صیفی اظهار کرد: قیمت اقلامی نظیر موز وسیب زمینی نسبت به هفته اخیر در بازار کاهش یافته است.

وی از کاهش ۲هزار تومانی نرخ موز در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو موز با نرخ ۹ تا ۱۳ هزار تومان در میدان توزیع می شود.

کارگر، نرخ هر کیلو انار را ۳ تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هر کیلو انگور بی‌دانه زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰، انگور بی‌دانه قرمز ۵ تا ۱۳ هزار، انگور شاهرودی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، پرتقال جنوب ۴ تا ۹ هزار، پرتقال شمال یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰، خرمالو شمال ۲ هزار تا ۵ هزار، سیب گلاب پاییزه ۴ هزار تا ۷ هزار ، نارنگی تخم ژاپنی ۳ هزار تا ۷ هزار، کیوی ۴ هزار تا ۸ هزار و گریپ فروت تو سرخ ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران ادامه داد: هم اکنون هر کیلو خیار بوته ای با نرخ ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰، خیار گلخانه ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰، سیب لبنانی زرد ۴ تا ۹ هزار، سیب لبنانی قرمز ۳ تا ۹ هزار، کیوی ۴ تا ۸ هزار، گلابی ۷ تا ۱۷هزار، لیموشیرین ۳ هزار تا ۴ هزار و ۵۰۰، خربزه ۲ تا ۵ هزار و هندوانه ۸۰۰ تا یک هزار و ۶۰۰ تومان در میدان به فروش می‌رسد.

وی، نرخ هر کیلو بادمجان دلمه‌ای را یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو بادمجان گلخانه ۳ تا ۶ هزار، پیاز زرد ۹۰۰ تا ۲ هزار و ۱۰۰، پیاز قرمز یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، ترب سفید ۲ تا ۳ هزار، ترب سیاه یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۷۰۰، سیب زمینی ترشی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار، سیب زمینی یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، سیر خشک ۴ تا ۱۰ هزار،شلغم یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، فلفل تند ریز ۴ تا ۷ هزار و فلفل دلمه سبز ۴ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان است.

کارگر با اشاره به نرخ دیگر اقلام صیفی در بازار بیان کرد: قیمت هر کیلو کاهو پیچ سالادی یک هزار و ۵۰۰ و ۳ هزار، کاهو رسمی یک هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، کدو حلوایی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۸۰۰، کدو مسمایی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰،کرفس یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، کلم بروکلی ۳ تا ۷ هزار، کلم سفید یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار، کلم قرمز ۲ هزار تا ۴ هزار، لوبیا سبز ۳ تا ۵ هزار، هویج ۲ تا ۳ هزار و ۵۰۰ و گل کلم یک هزار تا یک هزار و ۸۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش قیمت گوجه فرنگی گلخانه‌ای خبر داد و افزود: هم اکنون هر کیلو گوجه فرنگی گلخانه با نرخ ۵ تا ۱۱ هزار تومان در میدان توزیع می‌شود.

به گفته وی، نرخ هر کیلو سبزی خوردن را یک هزار و ۸۰۰ تا ۳ هزار و سبزی جور(پلو،آش،قورمه) یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرد.

کارگر در پایان گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه بعید است که قیمت میوه و صیفی نوسان چشمگیری در بازار داشته باشد، ضمن آنکه قیمت سیب زمینی به نرخ سه ماه قبل خود بازگشته است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.