تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آبان 1397 - 8:54
کد خبر : 9128

قیمت محصولات دیجیتال در هفته‌های آینده کاهش خواهند یافت

قیمت محصولات دیجیتال در هفته‌های آینده کاهش خواهند یافت

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از کاهش قیمت محصولات دیجیتال در هفته‌های آینده خبر داد. به گزارش ایلنا؛ مهدی میرمهدی بابیان اینکه درحال حاضر بسیاری از کالا‌های دیجیتال در گمرک دپو شده‌ است گفت : طی هفته‌های اخیر حجم زیادی از کالاهای وارداتی در گمرک باقی مانده است و با جلساتی که با مدیران گمرک

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از کاهش قیمت محصولات دیجیتال در هفته‌های آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ مهدی میرمهدی بابیان اینکه درحال حاضر بسیاری از کالا‌های دیجیتال در گمرک دپو شده‌ است گفت : طی هفته‌های اخیر حجم زیادی از کالاهای وارداتی در گمرک باقی مانده است و با جلساتی که با مدیران گمرک داشتیم ، این محصولات به زودی ترخیص و روانه بازار خواهند شد.

و با بیان اینکه کالاهای دپو شده تا نیمه آذرماه ترخیص خواهد شد، افزود: با ترخیص این کالاها شاهد افت قیمت‌ها خواهیم بود؛ چون این محصولات با دلار ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده‌اند.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به اینکه مردم بهتر است برای خرید عجله نکنند، گفت: طی هفته‌های آینده شاهد کاهش ۴۰ درصدی قیمت‌ها در بازار خواهیم بود و فکر می‌کنم این اتفاق از نیمه‌های آذرماه به مرور در بازار رخ خواهد داد.

میرمهدی با اشاره به اینکه هم‌اکنون سامانه ثبت سفارش روی وارد‌کنندگان بسته است، اظهار کرد: حدود یک‌هفته است که واردکنندگان نمی‌توانند از این سامانه اقدام به ثبت سفارش کنند و به نظر می‌رسد عدم مدیریت صحیح ، باعث این اختلال است.

میرمهدی ادامه داد: درحال حاضر حدود ۹۸ درصد محصولات دیجیتال وارداتی است و اگر سامانه ثبت سفارش به روی واردکننندگان باز نشود، شاهد برهم خوردن میزان عرضه و تقاضا در بازار خواهیم بود.

به گفته وی، ۲ درصد از محصولات موجود در بازار، داخلی است که بیشتر آن‌ها به طور مونتاژ شده راهی بازار می‌شوند و لوازمی مثل اسپیکر‌ها و صفحه‌کلید‌ها از این دسته هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.