تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 - 10:03
کد خبر : 8674

سرمایه‌گذاری عربستان برای ساخت مجتمع پتروشیمی در روسیه

سرمایه‌گذاری عربستان برای ساخت مجتمع پتروشیمی در روسیه

وزیر انرژی عربستان گفت آرامکو، شرکت ملی نفت عربستان و سابک، شرکت صنایع شیمیایی عربستان برای سرمایه گذاری در ساخت یک مجتمع پتروشیمی در روسیه آماده هستند . به گزارش تسنیم به نقل از راشاتودی، خالد الفلاح وزیر انرژی عربستان گفت که آرامکو، شرکت ملی نفت عربستان و سابک، شرکت صنایع شیمیایی عربستان برای سرمایه

وزیر انرژی عربستان گفت آرامکو، شرکت ملی نفت عربستان و سابک، شرکت صنایع شیمیایی عربستان برای سرمایه گذاری در ساخت یک مجتمع پتروشیمی در روسیه آماده هستند .

به گزارش تسنیم به نقل از راشاتودی، خالد الفلاح وزیر انرژی عربستان گفت که آرامکو، شرکت ملی نفت عربستان و سابک، شرکت صنایع شیمیایی عربستان برای سرمایه گذاری در ساخت یک مجتمع پتروشیمی در روسیه آماده هستند .

او گفت که شرکای عربستان امیدوارند با سیبور، بزرگترین شرکت پتروشیمی روسیه همکاری کنند . وی افزود: من امیدوارم همکاری ما با سیبور به آرامکو و سابک امکان سرمایه گذاری در ساخت یک نیروگاه پتروشیمی در روسیه را بدهد .

وزیر انرژی عربستان همچنین گفت که عربستان در حال حاضر در مورد فرصت ساخت یک کارخانه لاستیک مصنوعی در شهر جبیل عربستان با شرکت انرژی توتال فرانسه، سینوپک چین و سیبور روسیه مذاکره می کند .

الفلاح ادامه داد:« ما در مراحل پیشرفته مذاکره با سیبور، توتال و سینوپک هستیم. این کنسرسیوم به دنبال ساخت یک کارخانه تولید لاستیک مصنوعی در شهر جبیل است.

من مطمئنم این کارخانه ساخته می شود» . به گفته دیمیتری کونوف، رئیس اجرایی سیبور، این شرکا در حال حاضر به دنبال راه حل های مناسب فنی، تجاری و مهندسی هستند . کونوف با تاکید بر اینکه این تولید با تکنولوژی روسیه به راه می افتد گفت:« ما در حال راه اندازی یک کسب و کار مشترک برای تولید لاستیک مصنوعی در هند در سال جاری میلادی هستیم» .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.