تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1397 - 13:00
کد خبر : 77
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای روند صعودی نفت متوقف شد بسته هستند

روند صعودی نفت متوقف شد

روند صعودی نفت متوقف شد

بهای معاملات آتی نفت برنت ۱۵ سنت یا ۰.۲ درصد نسبت به قیمت نهایی روز چهارشنبه کاهش یافت و به ۷۳.۲۱ دلار در هر بشکه رسید.به گزارش تجارت‌نیوز، بهای معاملات آتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا ۸ سنت یا ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۶۷.۸۵ دلار در هر بشکه رسید. پس از انتشار گزارش اداره

بهای معاملات آتی نفت برنت ۱۵ سنت یا ۰.۲ درصد نسبت به قیمت نهایی روز چهارشنبه کاهش یافت و به ۷۳.۲۱ دلار در هر بشکه رسید.به گزارش تجارت‌نیوز، بهای معاملات آتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا ۸ سنت یا ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۶۷.۸۵ دلار در هر بشکه رسید.

پس از انتشار گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا در بعدازظهر روز چهارشنبه که نشان داد ذخایر نفت این کشور در هفته منتهی به ۲۷ آوریل ۶.۲ میلیون بشکه افزایش یافته و به ۴۳۵.۹۶ میلیون بشکه رسیده است، قیمت‌ها عقب‌نشینی کردند.

به گفته ویلیام اولاگلین، تحلیلگر سرمایه‌گذاری در شرکت «ریوکین سکیوریتیز» استرالیا، گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان داد ذخایر نفت و همین‌طور ذخایر بنزین آمریکا در هفته گذشته بیش از حد انتظار افزایش پیدا کرده است.

قیمت‌های نسبتا بالا که از تقاضای مطلوب و کاهش تولید اوپک حمایت شده است. تولیدکنندگان شیل آمریکا را تشویق کرده به افزایش تولید ادامه دهد.

تولید نفت آمریکا به رکورد بالای جدید ۱۰.۶۲ میلیون بشکه در روز رسیده که بیش از یک چهارم از اواسط سال ۲۰۱۶ به این طرف افزایش نشان می‌دهد.

آمریکا اکنون نفت بیشتری نسبت به عربستان که بزرگترین صادرکننده اوپک است، تولید می‌کند. تنها روسیه از آمریکا نفت بیشتری تولید می‌کند که به حدود ۱۱ میلیون بشکه در روز می‌رسد.

طبق نظرسنجی رویترز، اوپک حدود ۳۲ میلیون بشکه نفت در آوریل تولید کرده که اندکی پایین‌تر از ۳۲.۵ میلیون بشکه در روز تولید هدف‌گذاری شده از سوی این گروه بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت بی ام آی ریسرچ اعلام کرد انتظار دارد تولید اوپک تا پایان سال در حدود ۳۲ میلیون بشکه در روز ثابت بماند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.