تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 9:48
کد خبر : 7651
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیش بینی تولید ۴۰۰ هزار تن تولید ماهی در کشور طی امسال بسته هستند

پیش بینی تولید ۴۰۰ هزار تن تولید ماهی در کشور طی امسال

پیش بینی تولید ۴۰۰ هزار تن تولید ماهی در کشور طی امسال

قاسمی گفت: پیش بینی این است که همان حدود ۴۰۰ هزار تنی که سال گذشته داشتیم را داشته باشیم، از سوی دیگر جمعیت به میزانی افزایش نیافته است که بخواهیم بگوییم کمبود تولید در کشور داشتیم. ارسلان قاسمی،مدیرعامل اتحادیه تکثیر،پرورش و صادرات آبزیان ایران درباره تولید محصولات شیلاتی گفت: اتفاق ویژه ای در زمینه تولید

قاسمی گفت: پیش بینی این است که همان حدود ۴۰۰ هزار تنی که سال گذشته داشتیم را داشته باشیم، از سوی دیگر جمعیت به میزانی افزایش نیافته است که بخواهیم بگوییم کمبود تولید در کشور داشتیم.

ارسلان قاسمی،مدیرعامل اتحادیه تکثیر،پرورش و صادرات آبزیان ایران درباره تولید محصولات شیلاتی گفت: اتفاق ویژه ای در زمینه تولید نیفتاده است. در برخی از محصولات افزایش کمی هم در تولید داشته ایم. اینکه فکر کنیم گرانی بازار فعلی به دلیل وضعیت نا به سامان تولید است یا تولید نکرده ایم نیست. پیش بینی این است که حدود ۳۰هزار تن میگو تولید کنیم. نزدیک به حدود ۴۰۰هزار تن هم انواع ماهی تولید کنیم که هر کدام از این ها تا حدی افزایش تولید داشته اند.

وی ادامه داد: پیش بینی این است که همان حدود ۴۰۰ هزار تنی که سال گذشته داشتیم را داشته باشیم، از سوی دیگر جمعیت به میزانی افزایش نیافته است که بخواهیم بگوییم کمبود تولید در کشور داشتیم.

قاسمی بیان کرد:هر ساله نزدیک به ۹۰درصد میگوی صادراتی ایران به بازار های جهانی صادر می شود. میزان صادرات ماهی هم نسبت به سال گذشته افزایش نیافته است که بخواهیم بگوییم،صادرات باعث کاهش حجم ماهی و میگو در ایران باشیم.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر،پرورش و صادرات آبزیان ایران افزود: در سامانه کار، برخی از همکاران از این تسهیلات استفاده کرده اند. اما به شکلی که ما تصور می کردیم تسهیلات می تواند تحول اساسی ایجاد کند رخ نداده است. در مجموع از حدود ۱۲هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی نزدیک به ۳هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. یعنی نزدیک به ۲۸درصد تسهیلات جذب شده است. اشکالات ممکن است از سیستم بانکی، اطلاع رسانی و… باشد. مقرر شده بود، شرایط بانک ها برای پرداخت تسهیلات ساده باشد اما اخبارها حکایت از این دارد که اخبارها خیلی هم ساده نیست. برخی از روستاییان هم امکان ثبت نام ندارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.