تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 12:05
کد خبر : 7626

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۷/۱۶

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۰۷/۱۶

قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان کاهش یافت. به گزارش  تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان معامله شد. در بازار آزاد هر

قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش  تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۰۵ هزار تومان، ربع سکه ۹۵۲ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۴۱ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۷۷ هزار و ۹۳۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۱۹۴.۲ دلار معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم، قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۸۳۶ تومان اعلام شده است درحالی که نرخ این ارز در بازار آزادبه ۱۴.۵ هزار تومان رسیده است.

در معاملات رسمی، قیمت درهم امارات نیز ۱۱۴۳ تومان ثابت مانده است درحالی که قیمت این ارز در بازار آزاد ۳۶۲۴ تومان است؛ ضمن اینکه پوند انگلیس نیز در مرکز مبادلات ۵۵۰۶ تومان قیمت خورده درحالی که این ارز در بازار آزاد بیش از ۱۶ هزار تومان فروخته می شود.

به گزارش تسنیم، بر اساس بخشنامه دولت، اعلام قیمت ارز در بازار آزاد ممنوع است بنابراین در این گزارش، نرخ ارز حذف شده است.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.