تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 8:58
کد خبر : 7558

دخالت مجلسیان در انتصابات بیمه های خصوصی

دخالت مجلسیان در انتصابات بیمه های خصوصی

هنوز مدت زمانی از تحولات مدیریتی در بیمه دانا و شائبه دخالت دولتی ها در انتصابات این شرکت بیمه نگذشته که منابع خبری از تحرکات مجلسی ها در انتخاب مدیر عامل بیمه اسیا خبر می دهند. به گزارش جیب نیوز، با انتقال ابراهیم کاردگر از بیمه اسیا به بیمه دانا بسیاری فتح مدیرعاملی بیمه آسیا

هنوز مدت زمانی از تحولات مدیریتی در بیمه دانا و شائبه دخالت دولتی ها در انتصابات این شرکت بیمه نگذشته که منابع خبری از تحرکات مجلسی ها در انتخاب مدیر عامل بیمه اسیا خبر می دهند.

به گزارش جیب نیوز، با انتقال ابراهیم کاردگر از بیمه اسیا به بیمه دانا بسیاری فتح مدیرعاملی بیمه آسیا را نشانه گرفته اند تا جایی که برای تصاحب این پست دست به دامان مجلسی ها شده اند.

گفته می شود ، یکی از افرادی که در تلاش است تا به مدیر عاملی بیمه آسیا برسد مشغول لابی گری با یکی از نمایندگان استان آذربایجان است.

شنیده ها می گوید ، این لابی گران در تلاشند تا یکی از افرادی که توسط هیات مدیره این شرکت انتخاب شده تا برای احراز صلاحیت به بیمه مرکزی معرفی شود را از گردونه حذف کنند که تلاش یکی از نمایندگان مجلس که در بالا اشاره شد در اینجا قابل ملاحظه است.

دخالت مجلسی ها در انتصابات شرکت های بیمه خصوصی در حالی است که شرکت بیمه آسیا دارای هیات مدیره است و به لحاظ قوانین موجود و با توجه به فروش سهام دولتی ان در أواخر سال گذشته ، هر گونه تغییر و نقل و انتقال باید با مدیریت هیات مدیره انجام شود در غیر این صورت مصداق بارز دخالت نهادهای بالادستی خواهد بود.

یکی از انتقاداتی که در زمان عدم واگذاری سهام دولتی سه شرکت بیمه البرز، آسیا و دانا وارد بود دخالت دولت و نهادهای نظارتی در انتصابات این شرکتها بود که با فروش سهام دولتی این انتظار می رفت که فرصت دخالت دولت در این شرکتها از بین برود که شواهد نشان می دهد ، همچنان نهادهای نظارتی أعم از دولت و مجلس علاقمند به دخالت در انتصابات مدیریتی این شرکت های بیمه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.