تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1397 - 15:46
کد خبر : 7490
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بانک کشاورزی ۶۵۵میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا پرداخت کرد بسته هستند

بانک کشاورزی ۶۵۵میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا پرداخت کرد

بانک کشاورزی ۶۵۵میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا پرداخت کرد

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این بانک در نیمه نخست امسال ۶۵۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در استان پرداخت کرد. هوشنگ طاهری میرقائد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این مبلغ از سوی بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری به ۳۰۵ طرح تولیدی استان پرداخت شده است. وی

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این بانک در نیمه نخست امسال ۶۵۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در استان پرداخت کرد.
هوشنگ طاهری میرقائد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این مبلغ از سوی بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری به ۳۰۵ طرح تولیدی استان پرداخت شده است.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم ۹۰۳ نفر در چهارمحال و بختیاری فراهم می شود.
طاهری میرقائد تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی پرداختی بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست امسال از محل اعتبارات ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری به فعالان واجد شرایط بخش کشاورزی استان پرداخت شد.
به گزارش ایرنا، سهمیه چهارمحال و بختیاری از محل اعتبارات ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سال جاری سه هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال است.
پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با هدف ایجاد اشتغال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، کاهش نرخ بیکاری و بهبود وضعیت معیشتی مردم صورت می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.