تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 14:31
کد خبر : 7113
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افت شدید معاملات مسکن در شهریورماه/ آنقدر گران کنید تا هیچ فردی نتواند خانه بخرد! بسته هستند

افت شدید معاملات مسکن در شهریورماه/ آنقدر گران کنید تا هیچ فردی نتواند خانه بخرد!

افت شدید معاملات مسکن در شهریورماه/ آنقدر گران کنید تا هیچ فردی نتواند خانه بخرد!

به گزارش  دانشجو، داده‌های اولیه از تعداد قرارداد‌های خرید و فروش مسکن شهر تهران حاکی از آن است که معاملات در شهریورماه نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴۵ درصد کاهش یافته است. پس از کاهش ۳۳ درصدی معاملات مسکن پایتخت در مردادماه امسال نسبت به مردادماه سال قبل، بررسی‌های اولیه از تعداد قراردادهای خرید

به گزارش  دانشجو، داده‌های اولیه از تعداد قرارداد‌های خرید و فروش مسکن شهر تهران حاکی از آن است که معاملات در شهریورماه نسبت به ماه مشابه سال قبل ۴۵ درصد کاهش یافته است.

پس از کاهش ۳۳ درصدی معاملات مسکن پایتخت در مردادماه امسال نسبت به مردادماه سال قبل، بررسی‌های اولیه از تعداد قراردادهای خرید و فروش واحدهای مسکونی در ۲۵ روز ابتدای شهریورماه از افت ۴۵ درصدی نسبت به شهریورماه پارسال حکایت دارد.

طبق اطلاعات درج شده در سامانه‌های ملکی، در ۲۵ روز ابتدای شهریورماه ۱۳۹۷ بالغ بر ۷۵۳۸ قرارداد خرید و فروش املاک در شهر تهران امضا شده که نشان می‌دهد به طور میانگین، روزانه ۳۰۱ قرارداد خرید و فروش به امضا رسیده است. این رقم در شهریورماه پارسال، روزانه ۴۳۸ مورد بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی دانشجو، افت چهل و پنج درصدی نشان می دهد مردم توان خرید منزل را ندارند و شرایط شان بسیار سخت تر شده است، این در حالی است که بسیاری از بنگاه داران مسکن برای رونق بازار خود التهاب را در بازار افزایش داده و شعار تکراری که اگر امروز خانه نخرید فردا گران می شود را سر می دهند، به گفته بسیاری از مردم دود این کار بنگاه داران بیشتر از همه در چشم خود قشر می رود و با از بین رفتن قدرت خرید مردم این صنف هم به ورشکستگی و از بین رفتن نزیک می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.