تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1397 - 11:15
کد خبر : 6886

۶۰ هزار نفر به لیست دریافت کنندگان سود سهام عدالت اضافه شدند

۶۰ هزار نفر به لیست دریافت کنندگان سود سهام عدالت اضافه شدند

سید جعفر سبحانی در خصوص آخرین آمار ثبت شماره شبا از سوی مشمولین سهام عدالت بیان کرد: با بازگشایی مجدد سامانه سهام عدالت، از ۱۰ شهریور ماه با توجه به مصوبه شواری عالی اصل ۴۴، تا به امروز حدودا ۶۰ هزار نفر در این ۱۰ روز ثبت شماره شبا انجام داده اند و همچنان آمار

سید جعفر سبحانی در خصوص آخرین آمار ثبت شماره شبا از سوی مشمولین سهام عدالت بیان کرد: با بازگشایی مجدد سامانه سهام عدالت، از ۱۰ شهریور ماه با توجه به مصوبه شواری عالی اصل ۴۴، تا به امروز حدودا ۶۰ هزار نفر در این ۱۰ روز ثبت شماره شبا انجام داده اند و همچنان آمار ثبت شماره شبا در سامانه حدود ۴۰ میلیون نفر است.

وی در ادامه افزود: سود این افراد پس از بررسی اطاعات و صحت شماره شبا بررسی و به حساب مشمولین واریز خواهد شد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص روند ثبت نام وراث مشمولین متوفی گفت: حدود ۱۴ هزار نفر از وراث اقدام به تکمیل پرونده و دریافت سود کرده اند که سود این افراد پس از بررسی و صحت مدارک و شماره حساب‌ها واریز خواهد شد.

سبحانی در توضیح میزان سود تقسیم سود میان مشمولین در سال جاری تصریح کرد: سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود بین مشمولان سهام عدالت توزیع شد؛ در واقع ۹۸ درصد سود خود را دریافت کردند و فقط باقیمانده مشمولانی که شماره شبای خود را با تاخیر وارد سامانه کرده‌اند نیمه اول شهریورماه سود خود را دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: سود سهام عدالت سال آینده از امسال بیشتر خواهد بود؛ پیش‌بینی شده سود سهام عدالت سال ۹۶ که امسال پرداخت می‌شود ۵ هزار میلیارد تومان باشد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در انتها خاطر نشان کرد: تکلیف سود و سهام مشمولین که در تا پایان مهر ماه اقدام به ارائه شماره شبا نکنند بعد از پایان مهر ماه و در بررسی با شورای عالی اصل ۴۴ مشخص می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.