تاریخ انتشار : یکشنبه 18 شهریور 1397 - 15:25
کد خبر : 6788

کاهش نرخ ها در بازار سکه و ارز ادامه دارد

کاهش نرخ ها در بازار سکه و ارز ادامه دارد

کاهش بهای انواع مسکوکات طلا و ارزهای عمده امروز (یکشنبه) نیز در بازار آزاد تهران ادامه یافت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶۵ هزار تومان حباب قیمتی خود را از دست داد. به گزارش ایرنا، کاهش نرخ ها در بازار طلا به حدی بود که بهای سکه تمام حتی برای ساعاتی

کاهش بهای انواع مسکوکات طلا و ارزهای عمده امروز (یکشنبه) نیز در بازار آزاد تهران ادامه یافت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۶۵ هزار تومان حباب قیمتی خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، کاهش نرخ ها در بازار طلا به حدی بود که بهای سکه تمام حتی برای ساعاتی به کانال سه میلیون تومانی بازگشت اما اکنون با چهار میلیون و ۹۰ هزار تومان در بازار فروخته می شود.

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۵۰ هزار تومان کاهش، سه میلیون و ۸۵۶ هزار تومان و هر نیم سکه با افت ۲۰ هزار تومانی ۲ میلیون و ۴۴ هزار تومان به فروش رفت و هر ربع سکه با ۱۰ هزار تومان افت، یک میلیون و ۵۳ هزار تومان عرضه شد.معامله گران هر قطعه سکه گرمی را ۶۱۲ هزار تومان فروختند.

در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا در رقم ۱۱۹۵ دلار و ۸۶ سنت ثابت مانده است اما هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با حدود ۶ هزار تومان کاهش، ۳۴۲ هزار و ۱۴۰ تومان عرضه می شود.

براساس نرخ های اعلامی در سامانه نظارت ارز (سنا) که برآیند فروش ارز در صرافی ها و معاملات انجام شده در نیماست، بهای هر یورو تا ساعت ۱۴ امروز ۹۲ هزار و ۴۴۰ ریال، هر دلار آمریکا ۱۲۳ هزار و ۱۱۶ ریال، هر یوآن چین ۱۱ هزار و ۲۴۶ ریال و هر درهم امارات ۲۱ هزار و ۶۲۱ ریال اعلام شده که نشان می دهد بهای این ارزها نسبت به معاملات دیروز روند کاهشی داشته است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.