تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1397 - 8:18
کد خبر : 6659
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هر ۱۰ روز، ۱۰ درصد افزایش قیمت! بسته هستند

هر ۱۰ روز، ۱۰ درصد افزایش قیمت!

هر ۱۰ روز، ۱۰ درصد افزایش قیمت!

رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی البرز از توقف فعالیت کارخانه‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی خبر داد و گفت: فرآورده‌های گوشتی از اول مرداد تاکنون ۴۰ درصد گران‌تر شده است و به عبارتی هر ۱۰ روز، ۱۰ درصد افزایش قیمت در این محصولات داشته‌ایم. علی عیوضی در خصوص وضعیت خرید و فروش گوشت استان اظهار کرد: برندهای

رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی البرز از توقف فعالیت کارخانه‌های تولیدی فرآورده‌های گوشتی خبر داد و گفت: فرآورده‌های گوشتی از اول مرداد تاکنون ۴۰ درصد گران‌تر شده است و به عبارتی هر ۱۰ روز، ۱۰ درصد افزایش قیمت در این محصولات داشته‌ایم.

علی عیوضی در خصوص وضعیت خرید و فروش گوشت استان اظهار کرد: برندهای معروف و اصلی تولید فرآورده‌های گوشتی مدتی است که دیگر هیچ محصولی تولید نمی‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی از توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد در سطح استان خبر داد و اعلام کرد: بازار از مرغ منجمد اشباع است و در تمامی سطح استان با قیمت کیلویی ۶۷۵۰ تومان عرضه می‌شود. هم‌چنین گوشت‌های منجمد که همگی وارداتی هستند از هفته آینده با قیمت ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان آماده توزیع می‌شود. ما در هیچ نوع محصولی کمبود نداریم و تمامی محصولات اعم از گوشت و مرغ به وفور در بازار یافت می‌شود و شهروندان به هر مقداری که نیاز دارند می‌توانند خریداری کنند.

عیوضی از کاهش قیمت مرغ گرم خبر داد و گفت: خوشبختانه قیمت مرغ گرم در استان کاهش داشته است؛ این محصول هم اکنون در سطح استان با قیمت کیلویی ۸۶۰۰ تومان عرضه می‌شود و شهروندان به هر مقدار که نیاز داشته باشند می‌توانند خریداری کنند.

وی ادامه داد: در چنین وضعیتی برندهای معروف و اصلی تامین کننده فرآورده‌های گوشتی کشور دیگر هیچ‌گونه تولیدی ندارند که تنها علت آن گرانی گوشت قرمز است.

وی از مردم خواست تا آرامش خود را حفظ کنند و اعلام کرد: مردم باید با یکدیگر همراه باشند و تحمل کنند تا از این بحران هم مانند دیگر بحران‌ها عبور کنیم؛ اتاق اصناف همیشه در کنار مردم بوده، هست و خواهد بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.