تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1397 - 18:48
کد خبر : 6656

تولید تایرهایی با قابلیت رانندگی با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت

تولید تایرهایی با قابلیت رانندگی با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت

مدیرعامل شرکت کویرتایر از تولید تایرهای جدیدی خبر داد که قابلیت رانندگی با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را دارند. سید محمدحسین زینلی در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در ایران، گروه تحقیقات و تکنولوژی شرکت کویرتایر موفق به طراحی و ساخت تایرهای سری Y شده است که

مدیرعامل شرکت کویرتایر از تولید تایرهای جدیدی خبر داد که قابلیت رانندگی با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را دارند.

سید محمدحسین زینلی در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار در ایران، گروه تحقیقات و تکنولوژی شرکت کویرتایر موفق به طراحی و ساخت تایرهای سری Y شده است که شاخصه این گروه از تایرها قابلیت رانندگی با سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت است.

وی افزود: تایرهای نسل Y براساس طراحی و نیاز خودروهای نسل جدید تولید می گردند که می‌‌‌توانند امنیت در کنار شاخصه سرعت بالا را تامین کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت کویرتایر، این دستاورد بزرگ کویرتایر را در ردیف پیشرفته‌‌‌ترین تولیدکنندگان تایر جهان قرار خواهد داد و می‌‌‌تواند زمینه حضور تایرهای ایرانی را در بازارهای جهانی و کشورهای توسعه یافته فراهم آورد.

زینلی اضافه کرد: در حال حاضر تایرهای سایزهای ۲۱۵/۴۵ R۱۸ و ۲۱۵/۵۰ R۱۷ از سری Y در فرآیند تولید کویرتایر قرار گرفته است و این امکان فراهم شده است تا بنابه درخواست خودروساز و بازار، کلیه سایزهای کویرتایر با این تکنولوژی تولید شوند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.