تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 13:38
کد خبر : 6248

جمع آوری ۱۱ هزار کیلو گوشت آلوده از بازار آمریکا

جمع آوری ۱۱ هزار کیلو گوشت آلوده از بازار آمریکا

وزارت کشاورزی آمریکا اعلام کرد، شرکت محصولات غذایی کارگیل در کلرادو، بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ کیلو از بسته های گوشت گوساله خود را که ممکن است به نوعی باکتری مرگبار موسوم به «ای.کولی» آلوده باشد، از بازار جمع آوری می کند. به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، وزارت کشاورزی آمریکا اعلام کرد،

وزارت کشاورزی آمریکا اعلام کرد، شرکت محصولات غذایی کارگیل در کلرادو، بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ کیلو از بسته های گوشت گوساله خود را که ممکن است به نوعی باکتری مرگبار موسوم به «ای.کولی» آلوده باشد، از بازار جمع آوری می کند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، وزارت کشاورزی آمریکا اعلام کرد، شرکت محصولات غذایی کارگیل در کلرادو، بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ کیلو از بسته های گوشت گوساله خود را که ممکن است به نوعی باکتری مرگبار موسوم به «ای.کولی» آلوده باشد، از بازار جمع آوری می کند.

به گفته بخش نظارت و ایمنی غذایی وزارت کشاورزی آمریکا، این نوع گوشت دارای «ای اس تی. ۸۶ آر» است و تاریخ مصرف آن تا ۵ سپتامبر ثبت شده است. این بسته های گوشت از کارخانه شرکت کارگیل در فورت مورگان کلرادو به انبارهایی در کالیفرنیا و کلرادو ارسال شده است.

باکتری ای. کوی می تواند موجب بروز کمردرد، اسهال خونی، گرفتگی عضلات و در موارد نادر نارسایی کلیوی منجر به مرگ شود. وزارت کشاورزی آمریکا گفته، این مشکل روز ۲۲ اوت زمانی که شرکت کارگیل در حال نظارت بر مستندات بوده کشف شده و مشخص گشته که این گوشت ها ممکن است یک نوع فرآورده ای که تست ای.کولی آن مثبت بوده مرتبط بوده باشند.

شرکت کارگیل پس از کسب اطلاع از این مشکل به وزارت کشاورزی آمریکا اطلاع داده است. در این بیانیه اضافه شده که تاکنون هیچ موردی از تاثیرات منفی ناشی از مصرف این فرآورده گوشتی گزارش نشده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.