تاریخ انتشار : شنبه 3 شهریور 1397 - 10:54
کد خبر : 6175

شرکت زیمنس فعالیت های خود در ایران را متوقف می‌کند

شرکت زیمنس فعالیت های خود در ایران را متوقف می‌کند

شرکت مهندسی زیمنس آلمان اعلام کرد به دنبال وضع تحریم های جدید دولت آمریکا علیه ایران، در حال توقف فعالیت های خود در این کشور است. به گزارش  تسنیم به نقل از رویترز، شرکت مهندسی زیمنس آلمان اعلام کرد به دنبال وضع تحریم های جدید دولت آمریکا علیه ایران، در حال توقف فعالیت های خود

شرکت مهندسی زیمنس آلمان اعلام کرد به دنبال وضع تحریم های جدید دولت آمریکا علیه ایران، در حال توقف فعالیت های خود در این کشور است.

به گزارش  تسنیم به نقل از رویترز، شرکت مهندسی زیمنس آلمان اعلام کرد به دنبال وضع تحریم های جدید دولت آمریکا علیه ایران، در حال توقف فعالیت های خود در این کشور است. این شرکت مونیخی گفته، اقدامات لازم را «برای تطبیق فعالیت های کاری خود در ایران با وضعیت در حال تغییر بین المللی» مبذول می دارد.

زیمنس گفته، همچون گذشته تلاش می کند از تبعیت خود از تمام محدودیت ها و قوانین صادراتی «از جمله تحریم های ثانویه دولت آمریکا» اطمینان حاصل کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از خروج از برجام در ماه می، در اوایل ماه جاری میلادی تحریم های جدیدی را علیه ایران به اجرا گذاشته. دور بعدی تحریم های آمریکا علیه ایران از اوایل ماه نوامبر به اجرا گذاشته خواهد شد.

سفارت آمریکا در آلمان در پیامی توئیتری از این اقدام استقبال کرده و نوشته است، زیمنس تنها شرکت آلمانی نیست که ایران را ترک می کند.

زیمنس همچنین در یک بیانیه جداگانه اعلام کرد که ممکن است در قالب استراتژی ۲۰۲۰ پلاس خود، ۲۰ هزار فرصت شغلی را کاهش دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.