تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 11:09
کد خبر : 591
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آرامش در بورس تهران پس از خروج آمریکا از برجام بسته هستند

آرامش در بورس تهران پس از خروج آمریکا از برجام

آرامش در بورس تهران پس از خروج آمریکا از برجام

در پی اعلام خبر خروج آمریکا از برجام، معامله‌گران بازار سرمایه با آرامش در حال دادوستد سهام هستند و شاخص بورس نیز تا به این لحظه ۱۴۱ واحد رشد را به ثبت رسانده ست. به گزارش تسنیم، در پی اعلام رئیس جمهور ایالات متحده مبنی بر خروج این کشور از برجام، بازار سرمایه بدون توجه

در پی اعلام خبر خروج آمریکا از برجام، معامله‌گران بازار سرمایه با آرامش در حال دادوستد سهام هستند و شاخص بورس نیز تا به این لحظه ۱۴۱ واحد رشد را به ثبت رسانده ست.

به گزارش تسنیم، در پی اعلام رئیس جمهور ایالات متحده مبنی بر خروج این کشور از برجام، بازار سرمایه بدون توجه به این اظهارات در حال انجام دادوستدهای خود است؛ به طوری که تا به این لحظه تعداد ۹۹۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۶۴میلیارد تومان در ۴۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۴۱واحدی در ارتفاع ۹۳هزار و ۷۴۷واحد قرار گرفته است.

بیشترین تأثیر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری تا به این لحظه را نیز نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ارتباطات سیار ایران داشته اند.

به باور کارشناسان، دولتمردان از گشایش‌های نصف و نیمه بوجود آمده در برجام، استفاده مناسب را در راستای تجهیز صنایع و ورود تکنولوژی روز دنیا به کشور نبرده‌اند، بنابراین وقتی در دو سال گذشته که برجام اجرایی شده، تنها به فروش نفت بسنده کرده ایم، حالا که برجام به صورت یک جانبه از سوی ایالات متحده لغو شده است، چه اتفاقی بدی برای اقتصاد و بازار سرمایه کشور خواهد افتاد و چه منفعتی را از دست خواهیم داد؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.