تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 14:26
کد خبر : 5873

معامله ۱۲۶ میلیارد سهم در بورس

معامله ۱۲۶ میلیارد سهم در بورس

بیش از ۱۲۶ میلیارد سهم و حق تقدم، از ابتدای امسال تاکنون در بورس اوراق بهادار معامله شده است. به گزارش مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۹۴روز معاملاتی تعداد ۱۲۶ میلیارد و ۹۹۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۶۲ هزار و ۹۸۸ میلیارد ریال

بیش از ۱۲۶ میلیارد سهم و حق تقدم، از ابتدای امسال تاکنون در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۹۴روز معاملاتی تعداد ۱۲۶ میلیارد و ۹۹۰ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۶۲ هزار و ۹۸۸ میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۷۸۰ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۸۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون سهم به ارزش ۱۸۴ هزار و ۴۷ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۶۷۴ نوبت در بازار اول؛ ۴۱ میلیارد و ۷۰۱ میلیون سهم به ارزش ۱۲۲ هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۸۷۶ هزار و ۵۱۴ نوبت در بازار دوم؛ ۴۱ میلیون سهم به ارزش ۳۹ هزار و ۷۴۲ میلیارد ریال در ۱۵ هزار و ۸۴۸ نوبت در بازار بدهی؛ ۳۰۰ هزار سهم به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در ۷۱۶ نوبت در بازار مشتقه و یک میلیارد و ۶۱۸ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۶ هزار و ۵۵۹ میلیارد ریال در ۸۰ هزار و ۲۸ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۳۴ هزار و ۱۸۷ واحد افزایش معادل ۳۵.۵ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۳۰ هزار و ۴۷۶ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۲۷ هزار و ۱۴۵ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۵۷ هزار و ۴۵۱ واحد افزایش مواجه شده‌اند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.