تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 13:17
کد خبر : 5864

کشف دو انبار برنج و کولر احتکارشده در «باوی»

کشف دو انبار برنج و کولر احتکارشده در «باوی»

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف دو انبار بزرگ کولر و برنج احتکار شده به ارزش ۴۰۱ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال در شهرستان باوی خبر داد. سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکارکنندگان کالاهای اساسی، ماموران پلیس اطلاعات

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف دو انبار بزرگ کولر و برنج احتکار شده به ارزش ۴۰۱ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال در شهرستان باوی خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی، شناسایی باندهای سازمان یافته و احتکارکنندگان کالاهای اساسی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و انتظامی شهرستان باوی با رصد اطلاعاتی دو انبار بزرگ محل نگهداری و احتکار کولر گازی و برنج شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی محل انبارها شناسایی و با هماهنگی ماموران تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز به محل اعزام شدند.
عباس‌زاده بیان کرد: در بازرسی به عمل آمده مقدار ۳۰۰ تن برنج و تعداد ۹ هزار و ۳۷۰ کولر احتکارشده، کشف و هر دو انبار پلمب شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده را ۴۰۱ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.