تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1397 - 15:35
کد خبر : 5602

صف مردم برای خرید ارز مسافرتی

صف مردم برای خرید ارز مسافرتی

تعداد محدودی از صرافی های خیابان فردوسی نسبت به فروش ارز طبق دستور العمل بانک مرکزی اقدام می‌کنند و همین امر موجب تشکیل صفهای نسبتا طولانی مقابل این صرافی ها شده است. به گزارش مشرق، با آزاد شدن خرید و فروش ارز در صرافی‌ها تعداد اندکی از صرافی‌های خیابان فردوسی به دستورالعمل بانک مرکزی عمل

تعداد محدودی از صرافی های خیابان فردوسی نسبت به فروش ارز طبق دستور العمل بانک مرکزی اقدام می‌کنند و همین امر موجب تشکیل صفهای نسبتا طولانی مقابل این صرافی ها شده است.

به گزارش مشرق، با آزاد شدن خرید و فروش ارز در صرافی‌ها تعداد اندکی از صرافی‌های خیابان فردوسی به دستورالعمل بانک مرکزی عمل کرده و نسبت به خرید و فروش اقدام می‌کنند.

این درحالی است که اکثر صرافی‌های این خیابان همچنان تابلو خرید و فروش ارز نداریم را روی شیشه‌های خود نصب کرده‌اند.

مردمی که قصد سفر خارجی دارند در خیابان فردوسی تقریبا از تمام صرافی‌ها سوال می‌کنند که از کجا می‌توانند ارز مسافرتی بخرند و آنها هم پاسخ می‌دهند که کمی بالاتر از چهار راه استانبول چند صرافی ارز می‌فروشند.

یکی از صرافی‌هایی که ارز مسافرتی می‌فروشند با ازدهام جمعیت مواجه شده و مردم در تلاش برای ورود و خرید ارز هستند. قیمت فروش ارز مسافرتی در این صرافی ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است درحالی که نرخ فروش ارز در بازار ارز در صرافی‌های دیگر ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است؛ البته نرخ دلار معاملاتی دلالها در کوچه پس کوچه‌ها ۱۰۰ تومان بالاتر و ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان است.

صرافی‌ها در حالی قیمت فروش ار مسافرتی را ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که بانک مرکزی آنها را مجاز به فروش ارز با یک درصد بالاتر از نرخ بازار ثانویه کرده بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.