تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مرداد 1397 - 16:01
کد خبر : 5100

عرضه گوشی های تقلبی و دست دوم، روش فرار واردکنندگان عمده تلفن همراه

عرضه گوشی های تقلبی و دست دوم، روش فرار واردکنندگان عمده تلفن همراه

خبرهای رسیده به خبرنگار ما از بازار موبایل حاکیست، پس از اعلام نام و مشخصات واردکنندگان عمده تلفن همراه به کشور توسط وزیر ارتباطات، اکنون آن ها روش جالبی را برای فرار انتخاب کرده اند. به گزارش خبرنگار جیب نیوز، پس از اعلام اسامی واردکنندگان و احتکار کنندگان عمده تلفن همراه، این افراد در تلاش

خبرهای رسیده به خبرنگار ما از بازار موبایل حاکیست، پس از اعلام نام و مشخصات واردکنندگان عمده تلفن همراه به کشور توسط وزیر ارتباطات، اکنون آن ها روش جالبی را برای فرار انتخاب کرده اند.

به گزارش خبرنگار جیب نیوز، پس از اعلام اسامی واردکنندگان و احتکار کنندگان عمده تلفن همراه، این افراد در تلاش هستند با عرضه گوشی فیک و تقلبی و یا دست دوم به بازار فشار مسئولان برای عرضه گوشی های وارد شده را از خود رفع کنند.

خریداران موبایل باید هوشیار باشند که تلفن همراه ای که خریداری می کنند، اصل بوده و دست دوم نباشد.

اکنون واردکنندگان و محتکران گوشی تلفن همراه باید تلفن های وارداتی خود را به بازار عرضه کنند وگرنه بعنوان محتکر و اخلالگر بازار مورد برخورد قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، پیش تر واردکنندگان گوشی با سند سازی و واگذاری تلفن همراه به آشنایان و دوستان اعلام کرده بودند که گوشی های وارد شده با بازار عرضه کرده اند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.