تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1397 - 12:32
کد خبر : 4881

حباب یک‌میلیون تومانی قیمت سکه در بازار

حباب یک‌میلیون تومانی قیمت سکه در بازار

یک کارشناس اقتصاد بین‌الملل گفت: تصمیمات آنی بانک مرکزی و دولت در ایجاد تلاطم وضعیت طلا و سکه و چندنرخی شدن بازار ارز موثر بوده است. به گزارش افکارنیوز، غلامحسین طاهری کارشناس اقتصاد بین‌الملل درباره اینکه چه عواملی مسئول نابسامانی وضعیت طلا و سکه در بازار است، اظهار کرد: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، علت

یک کارشناس اقتصاد بین‌الملل گفت: تصمیمات آنی بانک مرکزی و دولت در ایجاد تلاطم وضعیت طلا و سکه و چندنرخی شدن بازار ارز موثر بوده است.

به گزارش افکارنیوز، غلامحسین طاهری کارشناس اقتصاد بین‌الملل درباره اینکه چه عواملی مسئول نابسامانی وضعیت طلا و سکه در بازار است، اظهار کرد: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، علت افزایش عجیب و غریب قیمت طلا و دلار به عومل داخلی برمی‌گردد.

به گفته وی، متأسفانه تمام بازار‌ها متأثر از رشد سکه و دلار دچار سردرگمی و رکود شده‌اند.

این کارشناس اقتصاد بین‌الملل تصریح کرد: تصمیمات آنی بانک مرکزی و دولت در ایجاد تلاطم وضعیت طلا و سکه و چندنرخی شدن بازار ارز موثر بوده است.

طاهری با اشاره به تأثیر عوامل خارجی بر بازار ایران، گفت: قیمتی که هر اونس طلای جهانی دارد نشان‌دهنده آن است که نوسانات آنها نرمال است و تجارت بین‌الملل نمی‌تواند دلیل ایجاد التهاب در بازار ایران باشد؛ بنابراین علت اصلی نوسانات قیمتی به مسائل داخلی مربوط می‌شود.

این کارشناس اقتصاد بین‌الملل، تأکید کرد: حباب یک میلیونی سکه و افزایش ۵۰‌درصدی قیمت دلار حکایت از بی سر و ساماتی اوضاع اقتصادی است و متأسفانه در این آشفته بازار رانت خوران، دلالان و سودجویان بیشتر سوءاستفاده می‌کنند و جو جامعه را ملتهب می‌سازند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.