تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مرداد 1397 - 10:39
کد خبر : 4804

جزییات اولین نشست مدیران عامل بانک‌هابا همتی/بررسی اجمالی نرخ سود

جزییات اولین نشست مدیران عامل بانک‌هابا همتی/بررسی اجمالی نرخ سود

رئیس کل جدید بانک مرکزی دیروز جلسه ای با مدیران عامل بانکها برگزار کرده و در آن، موضوع نرخ سود بانکی را هم مورد بررسی قرار داده است. به گزارش مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، غلامحسن تقی نتاج درباره جلسه شب گذشته عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانک

رئیس کل جدید بانک مرکزی دیروز جلسه ای با مدیران عامل بانکها برگزار کرده و در آن، موضوع نرخ سود بانکی را هم مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش مهر به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، غلامحسن تقی نتاج درباره جلسه شب گذشته عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانک ها، اظهار کرد: جلسه دیروز عصر درباره هماهنگی‌های اولیه برای ادامه مسیر و تعامل سیستم بانکی و بانک مرکزی بود.

وی افزود: رئیس کل جدید بانک مرکزی ضمن تشکر از زحمات ولی اله سیف، رئیس کل پیشین و تیم مدیریتی این بانک، بر افزایش همکاری فعلی بانک ها و بانک مرکزی تاکید و ابراز امیدواری کرد با مدیریت مشکلات بانکی موجود، شرایط بهتری برای مشتریان، سپرده گذاران و تسهیلات گیرندگان فراهم شود.

به گفته نتاج، در این جلسه بیشتر مباحث و مشکلات فعلی سیستم بانکی از جمله نظام بانکی مثل نرخ سود بانکی، مجامع بانک ها، معادله ترازنامه و سود و زیان بانک ها، مشکلات مالیاتی و … مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل اینکه جلسه اولیه و هماهنگی بود، نرخ سود بانکی در سطح کلی بررسی شد، گفت: درباره نوبت بعدی این جلسه زمان مشخصی اعلام نشد، اما بر تداوم این جلسات و هم اندیشی ها تاکید شد.

بر اساس این گزارش، عصر دیروز ( ۶ مردادماه ۱۳۹۷) مراسم تودیع ولی اله سیف؛ رییس کل سابق بانک مرکزی و معارفه عبدالناصر همتی؛ رییس کل جدید این بانک با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رییس جمهوری دولت دوازدهم، مسعود کرباسیان؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی، عباس آخوندی؛ وزیر راه و شهرسازی؛ مدیران عامل بانک ها، جمعی از مقامات ارشد اقتصادی در ساختمان شیشه ای میرداماد برگزار شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.