تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 - 15:34
کد خبر : 436
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای طرح تعیین قیمت نفت در جلسه آتی اوپک بسته هستند

طرح تعیین قیمت نفت در جلسه آتی اوپک

طرح تعیین قیمت نفت در جلسه آتی اوپک

معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی گفت: تغییر قیمت نفت در جلسه بعدی اوپک به طور قطع صحبت‌های خواهد شد تا قیمت متعادل آن برای تمام اعضا مشخص شود. به گزارش دانشجو، امیرحسین زمانی نیا در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: برخی کشور‌ها با هدف

معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی گفت: تغییر قیمت نفت در جلسه بعدی اوپک به طور قطع صحبت‌های خواهد شد تا قیمت متعادل آن برای تمام اعضا مشخص شود.

به گزارش دانشجو، امیرحسین زمانی نیا در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: برخی کشور‌ها با هدف تخریب بازار انرژی ایران برنامه‌ها و اهدافی را دنبال می‌کنند که در این میان هر کشوری که ظرفیت تولید بیشتری دارد نفوذ قابل توجهی در بازار جهانی خواهد گذاشت.

وی در ادامه افزود:البته صنعت نفت و گاز ایران مدیریت بازاریابی آبدیده‌ای دارد که طی ۴۰ سال گذشته از روش‌ها و مکانیز‌م‌های مختلف و خلاقانه‌ای برای حفظ سهم خود استفاده کرده است.

معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی تصریح کرد: در خصوص تغییر قیمت نفت در جلسه بعدی اوپک به طور قطع صحبت‌های خواهد شد تا قیمت متعادل آن برای تمام اعضا مشخص شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.