تاریخ انتشار : شنبه 23 تیر 1397 - 11:26
کد خبر : 3934

ادامه افزایش استخراج نفت در امریکا

ادامه افزایش استخراج نفت در امریکا

ایالات متحده در ماه ژوئن سال جاری بطور متوسط ۱۰.۹ میلیون بشکه نفت در روز تولید کرد. به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی CBS ، اداره اطلاع رسانی وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد این کشور امیدوار است مقام پیشتاز در زمینه استخراج نفت را به خود باز گرداند. به عقیده کارشناسان ، آمریکا

ایالات متحده در ماه ژوئن سال جاری بطور متوسط ۱۰.۹ میلیون بشکه نفت در روز تولید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی CBS ، اداره اطلاع رسانی وزارت انرژی آمریکا اعلام کرد این کشور امیدوار است مقام پیشتاز در زمینه استخراج نفت را به خود باز گرداند.

به عقیده کارشناسان ، آمریکا تا سال ۲۰۱۹ میلادی حدود ۱۱.۸ میلیون بشکه نفت استخراج کرده و کشور پیشتاز در زمینه استخراج نفت خواهد شد.
روسیه در سال گذشته ۱۰.۳ میلیون بشکه نفت در روز و عربستان سعودی اندکی کمتر از ۱۰ میلیون بشکه نفت استخراج کرد. آمریکا فقط در ماه فوریه توانست از لحاظ میزان استخراج نفت از عربستان جلو بزد و در ماه ژوئن به تولید ۱۰.۹ میلیون بشکه نفت در روز برسد.

شبکه تلویزیونی CBS خاطرنشان می سازد که عربستان و روسیه می توانند استخراج نفت خود را افزایش دهند چون اوپک و برخی از کشور های دیگر در ماه ژوئن در مورد ضرورت رفع محدودیت ها برای افزایش استخراج نفت به توافق رسیده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.