تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1397 - 8:38
کد خبر : 3469

ب‌ام‌و x۴ سال ۲۰۱۸ +عکس

ب‌ام‌و x۴ سال ۲۰۱۸ +عکس

ب‌ام‌و در اوایل سال جاری نمونه‌ای از جدیدترین خودروهای x۴ خود را به نمایش درآورد. به گزارش عصر ایران؛ ب‌ام‌و در آن زمان تلاش کرد تا جزئیات زیادی از این خودرو را به مخاطبانش نشان دهد و اینک نیز اطلاعات و جزئیات بیشتری را از نسل جدید این خودروها به طرفدارانش نشان می‌دهد. در حال

ب‌ام‌و در اوایل سال جاری نمونه‌ای از جدیدترین خودروهای x۴ خود را به نمایش درآورد.

به گزارش عصر ایران؛ ب‌ام‌و در آن زمان تلاش کرد تا جزئیات زیادی از این خودرو را به مخاطبانش نشان دهد و اینک نیز اطلاعات و جزئیات بیشتری را از نسل جدید این خودروها به طرفدارانش نشان می‌دهد.

در حال حاضر این خودرو بزرگتر، سبک‌تر و در عین حال پیشرفته‌تر از اسلافش معرفی شده و جایگزین خوبی برای نسل اولی‌ها محسوب می‌شود.این کوپه اسپورت، پر زرق و برق‌تر از X3 و کوچکتر از X6 از آب درآمده و حد واسط خوبی برای کسانی است که از هر دوی این خودروها به دلیل مقیاس و امکانات فراری‌اند.

در سطح جهانی ب‌ام‌و یک X4 پایه را با گزینه متفاوت موتور ارائه می‌کند. با این وجود در آمریکا ما شاهد دو نسخه ازاین خودروها در مدل‌های xDrive30i و پرفورمنس اورینت M40i هستیم. گزینه اول این مجموعه‌ دارای موتور دو لیتری توربو ۴ سیلندر است که با گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر توانی حدود ۲۴۸ اسب‌بخار را تولید کرده و نسخه دوم نیز دارای یک موتور ۳ لیتری توربو است که با گشتاوری حدود ۵۰۰ نیوتن‌متر قدرتی حدود ۳۵۵ اسب‌بخار دارد.

با وجود اینکه اولین سازه‌های تجاری این خودرو اینک در Spartanburg در اطراف کارولینای جنوبی در حال تست رانندگی است، ب‌ام‌و از نسخه xDrive30i و تریم M40d خود تصاویر و جزئیات جدیدی را منتشر کرده است.جلو پنجره X4 های جدید نسبت به اسلافش به وضوح بزرگ‌تر شده با این حال شباهت این خودرو در نگاه اول به مدل‌های قبل ملموس است. باوجود حفظ فرم کلی، X4 افزایشی در ابعاد را تجربه کرده به طوری که ۷۶.۲ میلی‌متر در طول، ۳۵.۶ میلی‌متر در عرض و ۵۳.۳ میلی‌متر برای فاصله محوری بزرگ‌تر شده است. این درحالیست که برای شبیه شدن این خودرو به مدل کوپه ارتفاع خودرو ۲.۵۴ میلی‌متر کاهش نشان می‌دهد.

ب‌ام‌و نسل جدید X4 را به تکنولوژی‌های فراوانی مجهز کرده است که از جمله آنها می‌توان به چراغ‌های LED، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و از سیستم مسیریابی پیشرفته اشاره کرد. سامانه کمکی هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز و جلوگیری از تصادف در مسیرهای شهری، و سیستم تشخیص عابر پیاده از دیگر ویژگی‌های کمک راننده خودرو است. سقف سانروف پانوراما و سیستم تهویه سه ناحیه‌ای از دیگر امکانات X4 جدید هستند.

طرفداران این خودرو می‌توانند در صورت تمایل و پرداخت هزینه بالاتر از ویژگی‌هایی چون کروز کنترل تطبیقی، تشخیص نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه با دید از بالا، دید پانوراما و دید ۳ بعدی به صورت اختیاری بهره‌مند شوند.

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.