تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1397 - 9:50
کد خبر : 2997
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بمب ارزی در راه است/ جزییات جلسه مهم ارزی در دولت بسته هستند

بمب ارزی در راه است/ جزییات جلسه مهم ارزی در دولت

بمب ارزی در راه است/ جزییات جلسه مهم ارزی در دولت

جلسه مهم ارزی امروز در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور در جریان است. به گزارش اقتصادنیوز، در ادامه جلسه روز گذشته که با حضور تیم اقتصادی دولت در دفتر حسن روحانی برگزار شده بود، امروز نیز جلسه‌ای در دفتر اسحاق جهانگیری برای تصمیم‌گیری درباره جزئیات طرح خرید و فروش توافقی ارز میان صادر کنندگان و واردکنندگان

جلسه مهم ارزی امروز در دفتر معاون اول رئیس‌جمهور در جریان است.

به گزارش اقتصادنیوز، در ادامه جلسه روز گذشته که با حضور تیم اقتصادی دولت در دفتر حسن روحانی برگزار شده بود، امروز نیز جلسه‌ای در دفتر اسحاق جهانگیری برای تصمیم‌گیری درباره جزئیات طرح خرید و فروش توافقی ارز میان صادر کنندگان و واردکنندگان در صرافی‌ها در جریان است.

در جلسه روز گذشته، رئیس جمهور با عملیاتی شدن خرید و فروش توافقی ارز موافقت کرد.

یک مقام مسئول در نظام بانکی در گفتگو با مهر در این باره گفت: مدتها بود تیم اقتصادی دولت بدنبال برقراری چنین شرایطی در معاملات ارزی کشور بود، اما رئیس جمهور بنا بر دلایلی خواستار در نظر گرفتن تنها یک نرخ و آن هم ۴۲۰۰ تومان برای دلار شده بود و همین موضوع پذیرش طرح تیم اقتصادی که مورد تایید فعالان اقتصادی هم بود را به تعویق انداخت.

اما روز گذشته حسن روحانی موافقت کرد که نرخ معاملاتی دلار برای صادر کنندگانی که ارز حاصل از صادرات آنها از شمول خرید و فروش در سامانه نیما خارج است همان ۴۲۰۰ تومان باشد و در مقابل، اظهارنامه صادراتی ارزش پیدا کند.

امروز نیز برای تصمیم‌گیری نهایی جلسه‌ای از دفتر اسحاق جهانگیری در جریان است تا درباره جزئیات آن تصمیم‌گیری و برای تائید نهایی به دفتر رئیس‌جمهور ارسال شود. به نظر می‌رسد جزئیات این طرح تا ظهر امروز اعلام شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.