تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1399 - 10:37
کد خبر : 28608

ضرورت تقویت ارتباط با چین و روسیه

ضرورت تقویت ارتباط با چین و روسیه

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما باید ارتباط خود را با چین و روسیه تقویت کنیم و از این ظرفیت برای مقابله با تحریم‌ها به خوبی بهره ببریم.

فداحسین مالکی با تاکید بر ضرورت انسجام کشورهای تحریم شده، اظهار داشت: ما باید به آمریکا و همپیمانانش پاسخ محکم و قاطع دهیم و در مقابل آنان بایستیم.

وی ادامه داد: آمریکا با بسیاری از کشورها به ویژه اروپایی‌ها علیه کشور ما متحد شده و لازم است کشورهای تحریمی هم با انسجام با یکدیگر به آنان پاسخ جدی دهند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انسجام کشورهای تحریمی مقابل آمریکا ضروری است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها نه تنها تحریم‌های خود علیه کشورمان را کاهش نداده اند بلکه روز به روز آن را افزایش می‌دهند و بر این اساس باید در مقابل آنان ایستادگی کنیم.

مالکی بیان کرد: از سوی دیگر در میان کشورهای تحریمی، کشورهای قدرتمندی چون روسیه و چین وجود دارد که ما باید ارتباط خود را با چنین کشورهایی تقویت کنیم و از این ظرفیت برای مقابله با تحریم‌ها به خوبی بهره ببریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کشورهای تحریم شده باید از جنبه‌های گوناگون از جمله سیاسی، اقتصادی و نظامی ارتباطاتشان را تقویت کنند و در مقابل آمریکا و زورگویی‌هایش بایستند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی از نظر دریا و خشکی دارد که کشورهای تحریمی می‌توانند از این طریق تحریم‌های خود را دور بزنند و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.