تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1399 - 9:24
کد خبر : 28065

خبری ویژه برای بورس بازان

خبری ویژه برای بورس بازان

در حالی که روز گذشته (شنبه) با حمایت از برخی نمادهای شاخص‌ساز بزرگ، شاخص بازار سهام مثبت باقی ماند برای امروز به نظر می‌رسد این وضعیت کمی پررنگ‌تر شود و بقیه نمادها نیز قرار است مورد حمایت قرار بگیرند.

روز گذشته قرار بود بار دیگر جلسه مسئولان سازمان بورس با حقوقی‌های بازار برگزار شود که نتیجه قابل توجهی را به نظر می‌رسد به همراه داشته است.

روز گذشته و در ادامه جلسات بورس تهران با مدیران ارشد حقوقی مدیرعامل بورس تهران از نتایج این جلسات خبرهای خوشی به سهامداران داد.

نقدشونده نبودن بازار بهانه‌ای بود برای تشکیل این جلسات که ماحصل آن بازارگردانی بخشی از نمادها و حمایت حقوقی‌ها را به همراه داشت که علی صحرایی در گفت‌وگویی اعلام کرد این حمایت‌ها در برگیرنده تمام نمادها و شرکت‌های بورسی است.

مدیرعامل بورس تهران در پایان چهارمین جلسه با مدیران ارشد حقوقی، گفت: حمایت از سهامداران در این جلسات در اولویت است و قرار نیست از چند نماد خاص صرفا حمایت به عمل‌‌اید و نماد‌ها و شرکت‌های دیگری هم قرار است طی روزهای آتی مورد حمایت قرار گیرند.

او در خصوص ادامه‌دار بودن جلسات عنوان کرد: شرکت بورس هر روز و تا زمان نیاز با مدیران ارشد حقوقی جلسه‌های حمایتی را ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: مشکل فعلی ما نقدشوندگی بازار است و علت اصلی برگزاری این جلسات حل مشکل است و این خبر خوش را به سهامداران می‌دهیم که طی روزهای آینده سایر صنایع که تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته‌اند در دستور کار بورس خواهد بود. مدیرعامل بورس تهران درخصوص وضعیت شاخص بورس گفت: طراحی شاخص بورس به گونه‌ای بوده که برخی از نمادها تاثیر بیشتری روی آن دارند اما با حمایت‌های بیشتر شرایط شاخص دستخوش تغییر می‌شود.

او در پایان تاکید کرد: به سهامداران توصیه می‌کنیم تا با بررسی بیشتری اقدام به خرید سهام کنند و اسیر خبرهای مجازی و شایعات نشوند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.