تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 15:41
کد خبر : 2775

ارزانی خودرو در راه است/ قیمت خودرو امروز ۳۰ خرداد ۹۷

ارزانی خودرو در راه است/ قیمت خودرو امروز ۳۰ خرداد ۹۷

وضعیت بازار خودرو نشان از کاهش قیمت ها طی روزهای آینده دارد. همین موضوع عاملی شده تا مشتریان خودرو هم برای تعیین تکلیف بازار دست از خرید بردارند. امروز هم در بازار خرید و فروش خودرو روند کاهش قیمت ها ادامه دارد به نحوی که مشتریان خودرو دست از خرید برداشته اند تا قیمت ها

وضعیت بازار خودرو نشان از کاهش قیمت ها طی روزهای آینده دارد. همین موضوع عاملی شده تا مشتریان خودرو هم برای تعیین تکلیف بازار دست از خرید بردارند.

امروز هم در بازار خرید و فروش خودرو روند کاهش قیمت ها ادامه دارد به نحوی که مشتریان خودرو دست از خرید برداشته اند تا قیمت ها معقول شود. البته خودروسازان در طرح فروش برخی از محصولات خود که اختلاف قیمت بالایی نسبت به بازار دارند محدودیت های خرید و فروش را تا یک سال در نظر گرفته اند تا بازار دلالی خرید و فروش خودرو تا حدودی مدیریت شود.

در حال حاضر پژو۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ صندوق دار با کاهش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۷۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش می رسد.

همچنین ساندرو هم با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۷۳ میلیون تومان و استپ وی با کاهش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۸۳ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.