صف‌ فروش ۵هزار میلیارد تومانی امروز بورس

در ساعت ۹:۵۵ از معاملات امروز بورس تهران، جمع صف‌های خرید به حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به یک هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید سیتا، ونیکی و وآیند به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش دی، ثشاهد و خودرو در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام بانک دی حدود ۵۰۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۳۰۰میلیارد تومان (۶۶ درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر دو هزار و ۵۰۰میلیارد تومان (۴۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) به ۲.۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

“سیمان” محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۵۰۰ میلیارد تومان است. از سویی دیگر گروه “خودرو و ساخت قطعات” با فشار فروش ۹۴۰میلیارد تومانی همراه است و پس از آن گروه “انبوه‌سازی، املاک و مستغلات” قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۶۳۰میلیارد تومان می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا