تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 مرداد 1399 - 12:31
کد خبر : 27303

شروع تحویل خودروهای فروش فوق العاده سایپا

شروع تحویل خودروهای فروش فوق العاده سایپا

قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از آغاز تحویل خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق العاده محصولات این گروه خودروسازی خبر داد و افزود: تمام خودروهای عرضه شده در این طرح، در زمان مقرری که در قراردادهای اولیه ذکر شده، تحویل مشتریان خواهد شد.

مجید باقری اظهار گفت: در این طرح فروش، ۱۰ هزار دستگاه انواع محصولات سایپا با موعد تحویل ۹۰ روز پس از تکمیل پرونده عرضه شد که تحویل خودروهای مشتریان آغاز شده و قبل پایان شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

باقری ادامه داد: مشکلات ناشی از تحریم‌ها و در ادامه شیوع ویروس کرونا با تلاش تیم مدیریتی سایپا برطرف شده و براساس روند رو به رشد تولید، این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهیم که خودروهای ثبت نامی خود را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعهدات معوق با روند قابل قبولی در سایپا رو به کاهش است؛ به شکلی که در ۱۸ محصول تا پایان شهریورماه صفر خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا اظهار کرد: وقتی که مشتریان اطمینان داشته باشند، خودروهای خود را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد، قطعا این موضوع تاثیر زیادی در عدم مراجعه به بازار آزاد و واسطه‌ها خواهد داشت و از این طریق آرامش به بازار خودرو باز خواهد گشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.