تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 14:03
کد خبر : 25228
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رشد حجم و ارزش معاملات بورس کالای ایران بسته هستند

رشد حجم و ارزش معاملات بورس کالای ایران

رشد حجم و ارزش معاملات بورس کالای ایران

بیش از ۷۸۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال طی هفته گذشته در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در هفته‌ای که گذشت ۷۸۷ هزار و ۷۷۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته قبل به ترتیب رشد ۵۳ و ۵۰ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

همچنین در این مدت در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۹۲ هزار و ۵۲۷ تن انواع کالا به ارزش ۲۳ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال معامله شد.در این تالار ۲۸۰ هزار و ۱۹ تن فولاد، ۶ هزار و ۱۳۰ تن مس، ۲۰ تن روی، یک هزار تن کک، ۵ هزار و ۲۲۰ تن آلومینیوم، ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۲ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز ۴۹۵ هزار و ۲۵۱ تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال به فروش رسید.در این تالار ۲۰۰ هزار و ۱۵۰ تن وکیوم باتوم، ۱۴۷ هزار و ۲ تن قیر، ۴۰۰ تن عایق رطوبتی، ۷۲ هزار و ۸۰۰ تن مواد پلیمری، ۲۹ هزار و ۳۱۲ تن مواد شیمیایی، ۴۲ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۲ هزار و ۲۴۲ تن روغن پایه، ۶۰۰ تن سلاپس واکس و ۲۴۵تن گوگرد معامله شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.