تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 11:52
کد خبر : 25127
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ماجرایی که قیمت لوازم خانگی را افزایش می‌دهد بسته هستند

ماجرایی که قیمت لوازم خانگی را افزایش می‌دهد

ماجرایی که قیمت لوازم خانگی را افزایش می‌دهد

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی گفت: ‌از ابتدای امسال ارز نیمایی برای واردات مواد اولیه و قطعات تولیدی لوازم خانگی حذف شده است.

 مرتضی میری گفت: ارز نیمایی برای واردات قطعات و مواد اولیه تولید لوازم خانگی حذف شده است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی افزود: تولیدکنندگان لوازم خانگی اکنون با مشکل دریافت ارز نیمایی برای واردات قطعات مورد نیاز تولید مواجه شده‌اند.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی، از ابتدای امسال (۹۹)، برای واردات قطعات لوازم خانگی ارز نیمایی به واردکنندگان و تولیدکنندگان تخصیص نیافته است.

وی اظهارکرد: واردکنندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی باید برای واردات قطعات مورد نیاز تولید ارز را به قیمت آزاد تهیه کنند که این موضوع قیمت تمام شده تولید را افزایش خواهد داد.

 ارز نیمایی برای واردات قطعات و مواد اولیه لوازم خانگی حذف شده است و به گفته یکی از مسؤولان وزارت صنعت، معدن و تجارت ارز نیمایی از ابتدای امسال دیگر به واردات قطعات و مواد اولیه لوازم خانگی تخصیص داده نشده است.

در حالی که ارز نیمایی واردات قطعات لوازم خانگی حذف شده در اقدامی عجیب ستاد تنظیم وزارت صنعت، معدن و تجارت روز گذشته ۷ اردیبهشت ۹۹ اعلام کرد که برنامه‌ریزی برای واردات ۵ هزار تن لیموترش با ارز نیمایی انجام شده و این محموله وارداتی تا اواسط اردیبهشت امسال به کشور وارد می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.