تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 15:59
کد خبر : 25082
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز فروش ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس بسته هستند

آغاز فروش ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس

آغاز فروش ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فروش اقساطی ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید صورت گرفته است.

بر اساس اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: واحد‌های مسکن مهر این شهر جدید افزون بر ۸۲ هزار عدد است و تاکنون ۴۲ هزار واحد از این تعداد افتتاح شده است همچنین واحد‌های تکمیل شده هم‌اکنون در حال تحویل به مالکان است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون فروش اقساطی ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس انجام شده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم و با همکاری سازمان مدیریت و بانک مسکن وام هزار میلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس به شرکت عمران تعلق گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان کرد: با احتساب این مبلغ که در هفته‌های آینده به پروژه‌ها تزریق خواهد شد، حدود ۱۵ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا تیرماه افتتاح خواهد شد و فرآیند تحویل این واحد‌ها به مالکان انجام خواهد شد.

هدایت بیان کرد: با احتساب ۱۵ هزار واحدی که در تیرماه افتتاح خواهیم کرد، مجموع واحد‌های مسکن مهر افتتاح‌شده در شهر جدید پردیس به ۶۰ هزار عدد خواهد رسید. همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تعداد ۱۰ هزار واحد دیگر را تا پایان شهریورماه امسال تکمیل و افتتاح کنیم.

وی گفت: ۱۲ هزار واحد باقی‌مانده دیگر نیز هم‌اکنون در مرحله اسکلت و سفت‌کاری است و پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد را نیز تا پایان امسال تکمیل کنیم تا بدین ترتیب پرونده مسکن مهر پردیس در بخش ساخت مسکن و پروژه‌های زیربنایی بسته شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: در کنار تکمیل واحد‌های مسکن مهر و با توجه به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی، پروژه‌های روبنایی نظیر ساخت مسجد، مدرسه، پارک و فضا‌های درمانی و آموزشی را نیز امسال در قالب برنامه‌ای ویژه دنبال می‌کنیم.

هدایت بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید، هم‌اکنون ۲۲ باب مدرسه و چندین پروژه درمانی، تفریحی و ورزشی در سایت‌های مختلف مسکن مهر پردیس در دست ساخت داریم و تلاش می‌کنیم این خدمات را همپای تکمیل واحد‌ها و سکونت مردم در آنها پیش ببریم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.