تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 17:25
کد خبر : 2498

کویرتایر رکورد شاخص سرعت در لاستیک‌های ایرانی را شکست/تولید نخستین تایر ایرانی برای رانندگی با ۲۷۰کیلومتر سرعت

کویرتایر رکورد شاخص سرعت در لاستیک‌های ایرانی را شکست/تولید نخستین تایر ایرانی برای رانندگی با ۲۷۰کیلومتر سرعت

نخستین ‌تایر رادیال سواری با قابلیت تحمل سرعت ۲۷۰کیلومتر بر ساعت، توسط کویرتایر تولید و از مردادماه  روانه بازارمی‌شود. به گزارش ایلنا، مرتضی قربانی‌گل‌پرور، مدیرفروش کویرتایر با اعلام خبر  تولید اولین تایرایرانی  سری w توسط کویرتایر گفت: نخستین تایر تولیدی از این گروه با نام KB200 و برای سایز ۲۱۵/۵۰R17است و تمام مراحل تولید و

نخستین ‌تایر رادیال سواری با قابلیت تحمل سرعت ۲۷۰کیلومتر بر ساعت، توسط کویرتایر تولید و از مردادماه  روانه بازارمی‌شود.
به گزارش ایلنا، مرتضی قربانی‌گل‌پرور، مدیرفروش کویرتایر با اعلام خبر  تولید اولین تایرایرانی  سری w توسط کویرتایر گفت: نخستین تایر تولیدی از این گروه با نام KB200 و برای سایز ۲۱۵/۵۰R17است و تمام مراحل تولید و طراحی آن توسط متخصصان کویرتایر انجام‌شده، این محصول که مراحل طراحی و تولید آن نهایی شده است، از مرداد‌ماه راهی بازار خواهد شد.
مدیر فروش کویرتایر از عرضه هم‌زمان این محصول به خودروسازان و بازار خبر داد و گفت: تایر خودروهای شاسی‌بلند(SUV)یکی از دغدغه‌ها و کمبودهای بازار تایر کشور است که کویرتایر  برای تولید و تامین آن برنامه‌ریزی کرده است. به‌گفته قربانی، ‌محصول جدید کویرتایر  با اولویت خودروهای چانگان تولید و روانه بازار می‌شود و به‌دلیل بهره‌بردن از تکنولوژی بالا  می‌تواند به‌عنوان یک گزینه باکیفیت و البته ایرانی برای خودروهای  وارداتی مطرح شود.
محصول جدید کویرتایر علاوه‌بر قابلیت رانندگی با سرعت ۲۷۰کیلومتر‌بر‌ساعت، از چنگ‌زنی بالا در جاده‌های خیس، صدای پایین و یکنواختی بالا در حرکت نیز برخوردار است. مشخصاتی که به‌نظر‌می‌رسند درصورت اجباری  شدن استاندارد های SWRدر ایران می‌تواند توسط این گروه محصول پاس شود. علاوه‌بر فرمان‌پذیری راحت و پایداری عالی خودرو در پیچ‌ها، مشخصه دیگر این تایر است که کویرتایر  توانسته با حفظ آن، پیمایش بالا و دوام و عمر طولانی را نیز به‌عنوان یکی‌دیگر از ویژگی‌های بارز این تایر به آن اضافه کند.
ورود تایرسازان ایرانی به عرصه تولید تایرهایی با قابلیت تحمل سرعت‌های بالا از نکات مثبتی است که می‌تواند محصولات ایرانی را برای حضور در بازارهای صادراتی آماده کند. پیش‌از این نیز گروه صنعتی بارز از بومی‌سازی تکنولوژی برای تولید تایرهای سری Wبا قابلیت تحمل ۲۷۰کیلومتر سرعت خبر داده بود. اما در‌نهایت نخستین تایر سری W تولید داخل توسط اولین تولیدکننده تایرهای رادیال سواری تولید و روانه بازارشد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.