تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 فروردین 1399 - 15:06
کد خبر : 24531

وام ۱۰۰ میلیونی برای تولیدکنندگان محصولات ضد کرونا

وام ۱۰۰ میلیونی برای تولیدکنندگان محصولات ضد کرونا

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از حمایت تسهیلاتی از واحدها و کارگاه های تولیدی خرد و کوچک با سقف یک میلیارد ریال خبر داد.

علی اصغر نورالله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، از حمایت تسهیلاتی از واحدها و کارگاه های تولیدی خرد و کوچک و خانگی تولیدکننده محصولات بهداشتی و پزشکی جهت مقابله با ویروس کرونا تا سقف یک میلیارد ریال خبر داد.

نوراله زاده اظهار داشت: از اسفند سال گذشته بسیاری از واحدهای تولیدی مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید که در زمینه تولید محصولات بهداشتی و پزشکی جهت مقابله با ویروس کرونا نظیر محصولات بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، پوشاک بیمارستانی، ماسک، تخت های بیمارستانی و… فعالیت می کردند شناسایی شدند و جهت حمایت از افزایش تولیدات این واحدها تسهیلات جدیدی به آنها اختصاص داده شد.

وی افزود: برخی از این واحدها که در زمینه تولید پوشاک فعالیت داشتند با شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را به سمت تولید ماسک های بهداشتی و لباس های بیمارستانی جهت کادر درمانی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند، تغییر دادند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: سایر واحدهای تولیدی در این بخش ها نیز تا سقف یک میلیارد ریال برای هر واحد، با نظارت کمیته استانی کرونا و نظام سلامت استان و فرمانداری ها می توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید بهر مند شوند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.