تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 - 16:00
کد خبر : 2273

تقاضای بیش ازاندازه، سکه را گران کرد

تقاضای بیش ازاندازه، سکه را گران کرد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه) با یک میلیون و ۸۳۰ هزار ریال افزایش به رکورد جدید ۲۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال رسید که رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف ایران مهترین دلیل آن را «تقاضای بیش از اندازه» می داند. به گزارش ایرنا، سیر صعودی قیمت انواع

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه) با یک میلیون و ۸۳۰ هزار ریال افزایش به رکورد جدید ۲۲ میلیون و ۷۸۰ هزار ریال رسید که رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف ایران مهترین دلیل آن را «تقاضای بیش از اندازه» می داند.

به گزارش ایرنا، سیر صعودی قیمت انواع سکه ادامه دارد.
امروز (شنبه) معامله گران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را با ۱۰ هزار ریال افزایش نسبت به یکشنبه گذشته (پیش از تعطیلات) ۲۱ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال فروختند.
هر قطعه نیم سکه نیز با ۵۰۰ هزار ریال رشد قیمت، ۱۱میلیون و ۲۸۰ هزار ریال عرضه شد.
بهای هر قطعه ربع سکه با رشد ۲۵۰ هزار ریالی به ۶ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال و هر سکه گرمی با رشد ۶۰ هزار ریالی به سه میلیون و ۷۶۰ هزار ریال رسید.
در بازارهای جهانی نرخ هر اونس طلا با پنج دلار و ۷۵ سنت افزایش یک هزار و ۲۹۹ دلار و چهار سنت بود.
در بازار داخلی ایران بهای هر گرم طلای خام ۱۸عیار با ۲۴ هزار و ۳۰۰ ریال افزایش، یک میلیون و ۹۸۷ هزار و ۸۰۰ ریال قیمت خورد.
رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف ایران در گفت و گو با ایرنا مهمترین علت افزایش قیمت ها را تقاضای بیش از اندازه عنوان کرد.
«محمد کشتی آرای» گفت: هفته گذشته پیش از آغاز تعطیلات تقاضا برای خرید افزایش یافت.
کشتی آرای ادامه داد: همچنین نوسان نرخ ارز باعث شد بهای انواع سکه و طلا رشد کند. «امروز با نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان، سیر صعودی قیمت ها ادامه یافته است و شاهد رشد نرخ ها هستیم».

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.