تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1397 - 15:59
کد خبر : 2228
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تسهیلات اشتغالزایی به طرح های کارآفرینی پرداخت می شود بسته هستند

تسهیلات اشتغالزایی به طرح های کارآفرینی پرداخت می شود

تسهیلات اشتغالزایی به طرح های کارآفرینی پرداخت می شود

ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری صندوق کارآفرینی امید با هدف تعامل و هم افزایی دانش، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کارآفرینان و افراد خلاق و نوآور تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می کند. به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان،

ایرنا – مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری صندوق کارآفرینی امید با هدف تعامل و هم افزایی دانش، ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از کارآفرینان و افراد خلاق و نوآور تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می کند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، حامد جولایی اظهار داشت: ۲۰ درصد اعتبار تفاهم نامه در اختیار کارگروه ملی برای اختصاص به طرح های ویژه و برنامه های مصوب ۲ طرف در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه حداکثر اعتبار ابلاغی برای طرح های مرتبط با حوزه ورزش ۲۰ درصد است، افزود: همچنین طرح هایی که مجریان آن بالاتر از ۲۹ سال دارند و نیز تسهیلات سرمایه در گردش، حداکثر ۱۵ درصد از کل اعتبار تفاهم نامه را شامل می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: دوره باز پرداخت اقساط برای طرح های راه اندازی با احتساب مراحل تنفس ۶۰ ماه، طرح های تجهیز، نوسازی و تکمیل ۳۶ ماه و برای طرح های سرمایه گردش حداکثر ۱۲ ماه خواهد بود.

جولایی تاکید کرد: موضوع های مورد حمایت در بخش های صنایع دستی و گردشگری، فناوری اطلاعات (فضای مجازی، صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی و گلخانه های با مقیاس کوچک، کفش و پوشاک است.
وی گفت: صنایه خلاق (اسباب بازی، چاپ و نشر، گرافیک، طراحی محصولات، تبلیغات و بازاریابی، موسیقی و هنرهای نمایشی، معماری و گیاهان دارویی)، طرح های حوزه توسعه صنعت بسته بندی و توسعه واحد بارانداز با هدف ایجاد شبکه فروش محصولات تولیدی روستاها، از دیگر طرح های مورد حمایت برای دریافت تسهیلات است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: طرح های ارائه شده کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال در کارگروه استانی تصویب خواهد شد و بالاتر از این مبلغ با تایید وزارت ورزش و جوانان پرداخت می شود.

جولایی به شرایط افراد برای دریافت تسهیلات نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بومی بودن، رعایت بازه سنی ۱۸ تا ۲۹ سال( به استثنای مراکز و دفاتر مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، سمن های اشتغالزایی آسیب های اجتماعی، اعضای فعال سازمان های مردم نهاد دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان، طرح های کارآفرینی و خلاق جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی، تعاونی ها، شرکت های سهامی خاص با مدیریت جوانان) از جمله مهمترین این شرایط است.

وی یادآور شد: افراد متقاضی می توانند از روز شنبه ۱۹ خرداد به مدت ۲ هفته موضوعات و طرح های خود را به اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان واحد معاونت فرهنگی و امور جوانان تحویل دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.